• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 99041813502
  • خبرنگار : 71614

تشکیل جلسه اضطراری ستاد فرماندهی کرونا در پایتخت

تشکیل جلسه اضطراری ستاد فرماندهی کرونا در پایتخت

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از برگزاری جلسه اضطراری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی کرونای تهران اظهار کرد: در روز های اخیر در تهران در وضعیت هشدار بوده ایم و وضعیت بسیار شکننده ای در این شهر حاکم است، آمار مبتلایان، فوتی‌ها و افراد نیازمند بستری طی 10 روز گذشته به صورت صعودی رو به افزایش بوده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: همه اعضایی که در جلسه امروز حضور داشتد نگرانی خود را از شرایط فعلی ابراز کرده و قرار شد تا تصمیمات جدی،  کارا و موثرتری با انسجام بین بخشی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نمایندگان دستگاه های اجرایی، انتظامی، نظارتی، نیروهای مسلح،  روسای دانشگاه علوم پزشکی و.. در جلسه امروز حضور داشتند .

وی با اشاره به اینکه نیازمند مداخلات و اقدامات سختگیرانه تر هستیم ، اضافه کرد : مقرر شد نمایندگان دستگاه‌ها با کارهای کارشناسی که در دستگاه های خود انجام خواهند داد، بسته ای را در زمینه کنترل بیماری در ابعاد مختلف اماده کنند تا بعدازظهر امروز در جلسه اضطراری که با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت برگزار می‌شود، ارایه شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: به نظر می رسد فرایندی که در تهران با آن روبرو هستیم، هم در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هم درباره شیوه‌نامه های بهداشتی، کمتر مورد توجه واقع شد ضمن آنکه مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی افزایش یافته است بنابراین نیازمند مداخلات جدی‌تری هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۱۲:۲۰

همه مجوز های صادره را بازنگری ومواردی که امکان دارد یکی در میان کنید ، مشکل کم می شود.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۱۴:۰۴

آقای مسئول عزیز شما را به خدا از این فرصت تابستان استفاده کنید و کرونا را کنترل کنید. مگه تابستون که معلمها تعطیلن اقتصاد ورشکسته شده؟! حالا ادارت و شرکتها رو تعطیل نکنید ، با حد اقل ظرفیت باز باشن. به خدا آمار پایین فروردین فقط به خاطر همون تعطیلی طولانی مدت بود وگرنه الان مردم بیشتر از اون موقع ماسک می زنن و آگاه تر شدن. ولی بی فایده هست. من مادر شاغلی هستم که تا 4 بعد از ظهر با دانشجویان پزشکی که طفلکیها با خودشون آلودگی حمل می کنن سر و کار دارم. دو فرزند خردسال دارم که به بدبختی دارم ازشو ن محافظت می کنم. اگه این ادارت رو شیفتی کنید هیچ اختلالی در امور ایجاد نمیشه به خدا. اقتصاد ورشکسته شد من خسارتشو می دم!!!!

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۱۵:۱۲

اقلا چند هفته تعطیل کنید بلکه بیماری کنترل بشه جون مردم در امان باشه باید حتما وضعیت قرمز رد بشه تا این کاروبکنید؟تورو خدا زودتر اقدام کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۱۶:۲۳

دو شهر با جمعيت مجموعا بيش از ده ميليون نفر در استراليا كاملا قرنطينه يا لاك داون از در منزل شده اند فقط به خاطر ابتلاي 120 نفر

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۸ ۱۷:۲۶

سلام انصافا شهروندان به مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک اهمیت زیادی قائلند و درصد قابل توجهی رعایت می کنند ولی راهی به غیر از ایجاد محدودیت بیشتر در روند کارهای ادارات و حتی تعطیل نمودن مراکز خرید پرخطری مثل پاساژ علاآلدین و بازار تهران وجود ندارد.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۱ ۱۲:۱۳

اقای دکتر ازهمکاران وزارت بهداشت هستیم لطفا جلوی برگزاری ازمونها غیر ضروری مانند ازمون جامع دکترا را با توجه به شرایط فعلی بگیرید. این دروس قبلا در طول ترم امتحان داده شده اندو فقط هزینه اضافی برای دانشجویان بیچاره است