• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99041813661
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد اعلام کرد

«پالیز»، منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری

«پالیز»، منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: فعال شدن رسمی شهر پالیز به عنوان یکی از شهرهای جدید شهرستان اسدآباد منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری این شهر از وزارت کشور بوده که در حال پیگیری است و با تأسیس شهرداری پالیز این شهر رسماً به عنوان شهر فعال خواهد شد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری دو روستای مزرعه بید و روستای جنت آباد مرکز دهستان سیدجمال در بخش مرکزی با ادغام به شهر تبدیل شدند و با تصویب هیئت وزیران و معاون اول ریاست جمهوری به نام جدید شهر پالیز، به جمع دیگر  شهرهای اسدآباد پیوست که در حال حاضر فعال شدن رسمی این شهر جدید منتظر اخذ مجوز تأسیس شهرداری از وزارت کشور و راه اندازی شهرداری شهر است.

وی در ادامه با اشاره به طرح جامع شهر اسدآباد مطرح کرد: در حال حاضر مرحله کمیسیون ماده ۵ طرح جامع شهر اسدآباد باقیمانده و لازم است در راستای تصویب طرح  اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان همت بگذارند.

درویشی خاطرنشان کرد: در طرح جامع شهر اسدآباد برای این شهر افزایش و اضافه ارتفاع پیش بینی شده که هر چه شهر در ارتفاع رشد داشته باشد خدمات رسانی توسط شهرداری  به شهر بهتر و میزان خدمات که به شهر پرداخت می شود، برای مردم ارزان تر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به واگذاری و انتقال طرح کتابخانه استاندارد اسدآباد از راه و شهرسازی به اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: قرار شده از امسال این پروژه به اداره کل کتابخانه های عمومی استان انتقال داده شود تا اعتبار مناسبی را با کمک نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم و این طرح پس از سال ها رکود مجدداً ‌فعال شود.

فرماندار اسدآباد همچنین در رابطه با طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در این شهرستان یادآور شد: در نیمه دوم امسال ۱۹ روستای اسدآباد پایلوت اجرای اشتغال طرح سحاب بنیاد برکت با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha