• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99041813792
  • منبع : نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

در شرایط شیوع مجدد کرونا؛ دانشجویان با هزینه کم به سفرهای زیارتی می‌روند!

در شرایط شیوع مجدد کرونا؛ دانشجویان با هزینه کم به سفرهای زیارتی می‌روند!

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه‌ریزی برای ایجاد بسته‌های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن مسلمی معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از برنامه‌ریزی برای ایجاد بسته‌های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی و با حداقل هزینه خبر داد.

محسن مسلمی گفت: با توجه به رسالت فرهنگی-مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در بحث اسلامی‌کردن فضای دانشگاه‌ها، بحث زیارت دانشجویی، سالیانی است که به این مجموعه سپرده شده است.

وی افزود: مدت زمان مدیدی در عمره فعال بودیم اما خلاء زیارت عتبات احساس شد و با راه اندازی عتبات دانشگاهیان و در ادامه این مسیر معنوی، در زیارت سوریه هم فعال شدیم.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار و هزینه‌ها دنبال این هستیم که بسته های خاص زیارت دانشجویی در قالب سفرهای اردویی ایجاد کنیم و تحت پوشش سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با قیمت حداقلی، دانشگاهیان را به سفرهای زیارتی اعزام کنیم.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: مجموعه ستاد، سفر زیارتی مشهد را در قالب اردوی از بهشت تا بهشت ویژه عمره گزاران دانشجو و زیارت اولی ها را قبلا برگزار کرده و هدف ما این است که این سفرها با حداقل هزینه برای دیگر دانشجویان نیز برگزار شود و در این راه بتوانیم با همکاری مجموعه‌های مربوطه از خدمات زمینی، ریلی، طبخ غذا، اسکان و ... در اعزام زائرین دانشگاهی به سوریه، مشهد و سفر اربعین نیز بهره‌مند شویم.

به گزارش ایسنا، در شرایطی اختصاص بسته های خاص زیارت دانشجویی و سفرهای با هزینه کم برای دانشجویان مطرح می‌شود که همه گیری ویروس کرونا منجر به افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها در کشور شده و مسئولان را به اتخاذ راهکارهایی برای کاهش تجمعات و سفرهای غیر ضروری وا داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha