• پنجشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۹ / ۰۶:۴۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99041914089

استاندار: استقرار امکانات حداقلی پزشکی و درمانی در شهرستان قصرقند ضرورت دارد

استاندار: استقرار امکانات حداقلی پزشکی و درمانی در شهرستان قصرقند ضرورت دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بعد مسافت شهرستان ۶۰ هزار نفری قصرقند با شهرستان‌های راسک، چابهار و نیکشهر همچنین وجود کارخانه سیمان و جاده های پر خطر، استقرار امکانات و تجهیزات حداقلی پزشکی و درمانی برای پذیرش و ارائه خدمات به بیماران در این شهرستان ضرورت دارد.

احمدعلی موهبتی در مراسم بهره برداری از مرکز جامع سلامت قصرقند که با حضور منصوری؛ مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علویو شماری از مسئولین محلی برگزار شد، اظهارداشت: این مجموعه بهداشتی و درمانی نیازمند تکمیل سایر الزامات از جمله افزایش ظرفیت بستری بیماران، تامین نیروی انسانی و مسکن مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی است که بایستی به هر نحو ممکن از محل اعتبارات استانی، کمک‌های خیرین بومی و غیربومی و همراهی و همیاری خود مردم این شهرستان تامین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز در این مراسم بیان داشت: مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهرستان قصرقند دارای بخش‌های؛ اداری، اورژانس، احیاء بیماران قلبی، ویزیت پزشک، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه و کلینیک های تخصصی است که به همت بنیاد علوی احداث شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار گرفته است.

امینی‌فر خاطرنشان کرد: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال به این مرکز منتقل شده و دستگاه سونوگرافی پرتابل نیز با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان خریداری شده و مقرر است پزشکان متخصص با حضور یک تا دو روز هفته در این محل، خدمات مورد نیاز را به بیماران ارائه نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha