• پنجشنبه / ۱۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 99041914277
  • خبرنگار : 80001

مستاجران خانه‌های کمتر از ۹۰ متر ودیعه مسکن دریافت می‌کنند

مستاجران خانه‌های کمتر از ۹۰ متر ودیعه مسکن دریافت می‌کنند

بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، حداکثر متراژ واحد مسکونی مستاجران تهرانی برای برخورداری از تسهیلات ودیعه مسکن ۷۵ متر و در سایر شهرهای ۹۰ متر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، قرار است از محل منابع ۷۵ هزار میلیارد تومانی که برای مبارزه با کرونا تخصیص داده شده به منظور کمک به مستاجران نیازمند، وام ودیعه مسکن پرداخت شود.

هنوز رقم و میزان سود این تسهیلات مشخص نیست اما بنا به گفته محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی این وام قطعاً بلاعوض نخواهد بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی به تازگی در این باره خبر داد: قرار شده کمیته تامین منابع ستاد ملی مبارزه با کرونا با محوریت بانک مرکزی، اقدامات لازم در این خصوص را مدنظر قرار دهد.

تاکید بر دریافت کد رهگیری

اسلامی نکته مهم برای پرداخت این تسهیلات را وجود قرارداد رسمی اجاره، میان موجر و مستاجر خواند و افزود: این تسهیلات پس از نهایی‌شدن به عنوان کمک‌هزینه ودیعه مسکن از طریق شبکه بانکی در اختیار مالکان قرار می‌گیرد و مستاجران صرفا کارمزد تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۹ ۱۸:۳۴

من پارسال با صاحبخونه قرارداد نوشتم و کد رهگیری هم دارم. امسال برای اینکه دوباره به مشاور املاک پول اضافه ندیم, با صاحبخونه جهت اجاره به تفاهم رسیدیم. برای دریافت وام, باید قرارداد به روز باشه یا همون کد رهگیری پارسال کفایت میکنه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۰ ۱۶:۳۱

منابعش از کجا تامین میشه ؟ چاپ ریال ؟ تورم بیشتر !؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۳ ۱۳:۲۶

این که میشه خودش دزدی وام بگیریم سود بدیم اخر سال اصل پول برگردونیم چه فرقی برای اجاره نشین داره بازم اخرش این پول دست مستاجر نمیگیره که

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۹ ۰۶:۵۰

ما ن یارانه نقدی داریم نه معیشتی ن پولی زیادی به حسابمون میاد چندبار پیگیری کردیم ولی جوابی نیومده الانم توی خونه کمترازنود مترزندگی میکنیم

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۱ ۱۰:۳۸

لطفایک تصمیم عادلانه بگیرید برای مستاجران.سال ب سال اجاره خانه هابیشترمیشه.اینی ک وام بدین سودبگیرین چ فایده داره بعدش آخرسال کل پول روپس بگیرید.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۱ ۱۲:۱۸

ای کاش بجای وام ودیعه مسکن خوده مسکن رو ب مستاجرا تحویل میدادین اینجوری مستاجرا هم صاحبخانه میشدن باخیال راحت زندگی میکردن.وام بدین تا مستاجرا بتونن یک ۵۰متری خونه بگیرن.وضعیت اجاره ها خیلی افتضاحه.لطفارسیدگی کنید هرچند فقط بفکر منافع خودتونین

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۲۹ ۱۸:۴۰

الان تکلیف ما که یک خونه خرابه ۱۰۰ متری اجاره کردیم چی میشه