• جمعه / ۲۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99042014710
  • خبرنگار : 30077

برگزاری آزمون استخدامی سه گانه توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان

برگزاری آزمون استخدامی سه گانه توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه با شرکت بالغ بر ۴۷۸ نفر در استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه شامل آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک، نهضت سواد آموزی و صنایع شیر ایران در دو نقطه از استان در شهرهای سمنان و شاهرود با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و همچنین تب سنجی و غربالگری قبل از ورود به سالن آزمون برگزار شد.

وی افزود: جمعاً ۴۷۸ نفر شامل ۱۱۰ زن و ۳۶۸ مرد در این آزمون استخدامی در استان سمنان شرکت کردند، که از این تعداد ۲۲۳ نفر از حوزه های امتحانی سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار در دانشگاه پیام نور سمنان و ۲۵۵ نفر از حوزه های امتحانی دامغان، شاهرود و میامی در دانشگاه آزاد شاهرود به رقابت پرداختند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تب سنجی و غربالگری افراد قبل از ورود به محل آزمون، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده دست، چیدمان صندلی ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمع افراد در ورودی و خروجی محل آزمون و... به صورت ویژه و جدی انجام شد.

عملکرد خوب جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان از مدیریت مطلوب و خوب جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری آزمون استخدامی این سازمان در استان خبر داد.

ولی الله عبدی کمیشانی در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی در گفت و گو با ایسنا گفت: عملکرد جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری آزمون و همچنین نظارت و اجرای درست پروتکل های بهداشتی بسیار خوب است و تمام افراد حاضر در سالن نیز رضایت کامل دارند.

وی افزود: جمعاً ۴۴۴ نفر در استان سمنان در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک شرکت کردند که در دو نقطه از استان در سمنان و شاهرود به رقابت می پردازند، سهمیه استان سمنان برای استخدام نیروی قراردادی از بین این عزیزان، ۸ نفر است که در رشته های شغلی مختلف جذب خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی به ایسنا گفت: با توجه به زمان برگزاری آزمون در این اوضاع، تمامی موارد از پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون توسط جهاددانشگاهی استان سمنان به خوبی رعایت شده است.

محمد دستورانی افزود: قبل از ورود افراد به سالن کارغربالگری توسط جمعیت هلال احمر انجام شد و توزیع ماسک به افرادی که ماسک نداشتند نیز صورت گرفت، در مجموع عملکرد جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری آزمون مثبت و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در مجموع ۳۲ نفر برای استخدام در نهضت سواد آموزی در استان سمنان ثبت نام کرده بودند که در این آزمون به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha