• شنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99042114971
  • خبرنگار : 50145

انتقاد فرماندار چالدران از عدم راه اندازی واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان

انتقاد فرماندار چالدران از عدم راه اندازی واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران از عدم استقرار و راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی چالدران انتقاد کرد.

حسن محمد زاده عصر دیروز ۲۰ تیرماه بهمراه نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی چالدران که باهدف بررسی مسائل و مشکلات موجود ترتیب یافت، با اشاره به اینکه شهرک صنعتی چالدران در سال ۸۵ در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار با برخی زیرساختهای مقدماتی ایجاد شده است، افزود: متاسفانه با گذشت ۱۴ سال از زمان ایجاد آن تاکنون هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک راه اندازی نشده است.

وی وجود اختلاف بین اشخاص و شرکت شهرکهای صنعتی استان در تملک زمین شهرک را از جمله عامل اصلی عدم استقرار این شهرک عنوان کرد و گفت: بعد از پیگیریهای لازم از سوی مسئولین وقت از این میزان وسعت شهرک صنعتی فقط ۳۰ هکتار آن به صورت پراکنده رفع مشکل شده است.
 
فرماندار چالدران با اشاره به اینکه در طول سال گذشته و امسال تقاضای راه اندازی واحدهای تولیدی در این شهرستان از سوی سرمایه گذران بخش خصوصی صورت گرفته است، افزود: به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله عدم تملک مابقی زمین از سوی شهرک صنعتی استان امکان تحویل زمین برای سرمایه گذاران در این شهرک وجود ندارد.

محمد زاده در ادامه ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکلات موجود می توان با راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک زمینه اشتغال بسیاری از افراد جویای کار را در این شهرستان فراهم کرد.

محمد علیپور، نماینده مردم شهرستانهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه پیگیریهای لازم در خصوص رفع  مشکلات شهرک صنعتی چالدران با جدیت بیشتر در سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد، افزود: امید می رود با رفع مشکلات بتوانیم شاهد راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جهش تولید در چالدران باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه چالدران با داشتن ظرفیت و پتانسیل های خاص قابلیت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف را دارد، افزود: وجود چنین مشکلاتی باعث شده شهرستان چالدران بویژه در بخش صنعت در رتبه پائین استانی قرار گیرد.

انتهای پیام


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha