• یکشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99042215863
  • خبرنگار : 71567

معاون کل وزارت بهداشت خبر داد

امتحانات برگزار می شود/نمی‌توانیم دانشگاه‌ها را تعطیل کنیم

امتحانات برگزار می شود/نمی‌توانیم دانشگاه‌ها را تعطیل کنیم

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند امتحانات با شرایط مناسب برگزار خواهد شد، گفت: نمی‌توانیم دانشگاهها را تعطیل کنیم و باید به این موضوع متعادل نگاه کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در واکنش به جلسه روز گذشته وزارت بهداشت با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم‌گیری مجدد برای برگزاری آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور تاکید کرد: کل طول برگزاری کنکور و شرکت کننده‌های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهرها از جمله تهران خطر ندارد. در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و حتی بازارهای دست دوم در برخی استان‌ها از شلوغی جمعیت بیداد می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می‌کنند و  داوطلبان  در شهرهای خودشان حضور دارند، فاصله‌های میان آنها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد: باید به بحث برگزاری آزمون‌ها متعادل نگاه کنیم ضمن اینکه برخی از امتحانات، آزمون‌های ورودی هستند و ما نمی‌توانیم دانشگاه‌های خود را ببندیم. از یک طرف سینماها را باز می‌کنیم و از سوی دیگر دانشگاه را تعطیل کنیم، این امکانپذیر نیست.

وی در خصوص جزئیات جلسه شب گذشته مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت نیز گفت: جلسه خوبی در سطح معاونان وزیر برگزار شد و صورت جلسه‌ای تهیه شد و مردم اطمینان داشته باشند که امتحانات با شرایط مناسبی برگزار خواهد شد و جزئیات این جلسه را پس از تأیید دو وزیر امروز اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۰۸:۲۰

همین الان دانشگاه ها بسته است و اجازه برگزاری امتحان 10 نفره را هم نمی دهید! از طرف دیگر اگر کنکور را برگزار کردید و دانشجوی جدید پذیرفتید وارد کدام دانشگاه و کلاس خواهد شد؟ به اسم آموزش مجازی کلاه سر ملت گذاشتن و آموزش را قربانی کردن که هنر نیست؟

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۰۹:۰۴

خدا انسان راآفرید و انسان توجیه را .

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۱۰:۱۹

مدارس و دانشگاه ها تنها جاهایی بودند که به دلیل تعطیل بودن کرونا نداشت! این دوجا را هم مثل بقیه جاها کرونایی کنید تا خیالتون راحت بشه!

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۱۰:۲۱

توی این سالها این همه فارغ التحصیل بی سواد و بیکار تحویل دادید. بزارید یه چند سالی فارغ التحصیل نداشته باشیم. نکنه بچه های خودتون امسال هر طور که شده باید پزکی قبول شن ناقلاها...

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۱۲:۱۴

یه سال کسی دانشگاه نره هیچی نمیشه .....

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۱۲:۱۶

وقتی همه در حال فعالیت هستند فقط اموزشگاه ها مدارس و دانشگاه ها تعطیل باشند؟ این انصاف نیست.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۱۲:۱۷

کی گفته باید شهر خودمون امتحان بدیم؟؟ دکتری وزارت بهداشت برای مثال اصلا گیلان حوزه امتحانی نداره و من باید برم نزدیکترین جا بهم (که تبریز رو انتخاب کرده بودم قبلا) و الان باید برم شهر قرمز و برگردم پیش خانوادم لااقل دروغ نگید.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۰۰:۰۴

اقای معاون شما هنوز بهبودی کامل نیافتی داری برا ما تصمیم میگیری شما از بهداشت و این ویروس چی میدانی. اگه چیزی بلد بودی و جون ادما برات مهم بود مبتلا نمیشدی الانم که شدی به کسی رحم نمیکنی

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۱:۵۹

تورو خدا شما دیگه اظهار نظر نکن هنوز بهبودی کامل نیافتی. تورو چه به بهداشت و تصمیمات بهداشتی. بهتره مواظب خودت باشی . نتونستی خودتو حفظ کنی حالا برا ما تصمیم میگیری