• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99042316753
  • خبرنگار : 50163

یک مسئول در سازمان جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

تجهیز انبارهای امدادی جمعیت هلال‌احمر زنجان

تجهیز انبارهای امدادی جمعیت هلال‌احمر زنجان

ایسنا/زنجان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جمعیت هلال‌احمر گفت: از محل کمک‌هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده، انبارهای امدادی هلال‌احمر زنجان نیز تجهیز می‌شود.

مهراب شریفی‌سده شب گذشته (۲۲ تیرماه) در حاشیه نشست مدیران جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بازدیدی که از زیرساخت‌های امدادی، درمانی و بهداشتی هلال‌احمر زنجان انجام شد، از لحاظ آمادگی، استان در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با بیان این‌که جمعیت هلال‌احمر زنجان خدمات قابل توجهی در پیشگیری از بیماری کرونا ارائه داده است، افزود: این آمادگی برای ارائه خدمات همچنان وجود دارد تا چنانچه استان در خصوص این بیماری با مشکلاتی مواجه شد، نیروهای هلال‌احمر بتوانند خدمات مناسبی ارائه دهند.

این مسئول با تاکید بر این‌که وضعیت امدادی جمعیت هلال‌احمر زنجان مورد بررسی اجمالی قرار گرفت که وضعیت به نسبت قابل قبول است، تصریح کرد: در انبارهای امدادی شمال‌غرب زنجان امکانات خوبی پیش‌بینی شده که از محل کمک‌هایی که دولت برای تجهیز انبارهای امدادی تخصیص داده، استان زنجان نیز سهیم خواهد بود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر گفت: مقدمات کار در تهران در حال انجام است که به زودی بر ذخایر امدادی ما اضافه خواهد شد و این اقدامات سطح آمادگی جمعیت هلال‌احمر را ارتقا خواهد داد.

شریفی‌سده با بیان این‌که  برای خرید و تجهیز بخشی از اقلام امدادی با کمک رئیس‌جمهور اعتباری تخصیص داده شده که در حال خریداری هستیم، یادآور شد: ناوگان آمبولانسی نیز به‌روز شده و تعدادی آمبولانس و خودروی امدادی نیز به ناوگان هلال‌احمر به منظور ارائه بهتر خدمات امداد و نجات اضافه می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با بیان این‌که وظیفه اصلی این جمعیت ارائه خدمات امدادرسانی و کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث است، تاکید کرد: در استان زنجان ظرفیت خوبی در این زمینه پیش‌بینی شده که در همین راستا پایگاه امدادی شمال‌غرب، زیرساخت مناسبی در این منطقه به شمار می‌رود.

شریفی‌سده تاکید کرد: سازمان امداد و نجات در تجهیز هر چه بیشتر این پایگاه امدادی که نقش محوری در منطقه شمال‌غرب کشور ایفا می‌کند، خواهد داشت، لذا معتقدیم استان زنجان به لحاظ امدادی وضعیت قابل قبولی داشته و کاستی‌های آن نیز باید رفع شود.

وی به موضوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: باید بیش از گذشته ضرورت کسب آمادگی لازم برای حمایت از مردم و ارایه کمک‌ها و خدمات امدادی و بهداشتی وجود داشته باشد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان اقدام به آماده‌سازی و تجهیز نقاهت‌گاه‌هایی برای بیماران مبتلا به کرونا ویروس کرده و آمادگی بیشتر در سطح این استان برای مقابله با این بیماری و در صورت وخامت اوضاع  نیز وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha