• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99042316755
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

از ابتدای امسال تاکنون در مرکز نجوم ادیب انجام شد؛

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه آنلاین نجومی در اصفهان

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه آنلاین نجومی در اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نجوم ادیب اصفهان از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های متنوع نجومی در تابستان ۹۹ در این مرکز خبر داد.

سید امین مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از بازگشایی‌ مراکز در پی شیوع کرونا، دوره‌ها و کلاس‌های نجومی مختلفی در مرکز نجوم ادیب اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: دوره هایی همچون ستاره شناس کوچولو، کودک ستاره شناس، تکنولوژی فضایی، مختص دانش آموزان اول تا ششم و دوره های ستاره شناسی نوجوان، جوانان و نجوم رصدی و کیهان شناسی مختص دانش آموزان هفتم و بالاتر است.

به گفته مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان، مخاطبان این دوره ها کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان علاقه مند به دانش ستاره شناسی هستند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با این مرکز تماس بگیرند.

مرتضوی تاکید کرد: مرکز آموزش نجوم ادیب از ابتدای سال جاری و با شیوع ویروس کرونا، تمام فعالیتهای خود را به فضای مجازی منتقل کرده و تا کنون بیش از ۴۰ برنامه برگزار کرده است.

تابستان نجومی در مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان

وی افزود: این برنامه ها در قالب آسترومینار(سخنرانی های نجومی در فضای مجازی جهت عموم علاقمندان به علم نجوم)، پخش زنده رصد ماه و خورشید و ستارگان، پخش زنده رصد خورشیدگرفتگی اول تیرماه، برگزاری کارگاه ها و کلاسهای آموزشی، جلسات کافه کتاب، ویژه برنامه روز جهانی نجوم به همراه غرفه های کودک و پرسش و پاسخ نجومی و مسابقه خانوادگی نجومی "خانواده سر به هوا" است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان اضافه کرد: در مسابقه نجومی آنلاین خانواده سربه هوا، خانواده های شرکت کننده جهت پاسخگویی به سی سوال نجومی هر شب، با یکدیگر به رقابت پرداخته و هر شب یک سوال و یک جایزه نیز برای تماشاچیان مسابقه در نظر گرفته شده است.

مرتضوی با بیان اینکه این برنامه ها تنها مختص شهروندان اصفهانی نیست، تصریح کرد: به جز همشهریان اصفهان از سایر شهرهای کشور نیز مخاطبین زیادی داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha