• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 99042317174
  • خبرنگار : 71567

زمان برگزاری آزمون‌های ارشد و دکتری اعلام شد/کنکور تغییر نکرد

زمان برگزاری آزمون‌های ارشد و دکتری اعلام شد/کنکور تغییر نکرد

سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و بر اساس ابلاغیه روز ۲۳ تیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ روز پنج شنبه 9 مرداد و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 مردادماه 99 برگزار خواهد شد. 

بر این اساس سایر آزمون‌ها شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه ای طبق برنامه زمانی قبلی اعلام شده برگزار خواهند شد.

به گزارش ایسنا ، پیش از این قرار بود آزمون دکتری ۹۹ روز پنج‌شنبه این هفته ۲۶ تیر ماه و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنج‌شنبه ۲ مرداد و جمعه ۳ مرداد برگزار شود که در جلسه روز شنبه ستاد ملی کرونا به دلیل شیوع کرونا ویروس این زمان لغو شد.

کنکور سراسری نیز روزهای پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ مرداد، آزمون فنی و حرفه‌ای جمعه ۱۴ شهریور و آزمون کارشناسی ناپیوسته نیز جمعه ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۴:۳۱

میخوان ملت رو ب کشتن بدن با این تصمیماتشون ..

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۴:۳۴

سلام تاریخ ارشد را چرا تغییر دادند و چرا موکول کردند به 17 مرداد ، ما در 17 مرداد اختبار وکالت داریم سازمان سنجش واقعا یک بیمار است

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۴:۴۵

یعنی واقعا سراسری عقب نیفتاد؟ حداقل باید یه ماه فاصله بین کنکور ها باشه چون هر کدوم یه اجتماع بزرگیه و ممکنه به شرکت کننده گان سرایت کنه و زنجیره انتقال بزرگی تشکیل بشه سراسری باید به ۱۴ شهریور تعویق میخورد!!

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۶:۳۶

سلام فقط یک سوال ، در مورد این مطلب باید خندید یا گریست . خطاب اول من به وزرای آموزش و پرورش و عالی است "یشب حدود ساعت 11 اعلام می شود کنکور کارشناسی ارشد و دکترا عقب افتاده و تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود . به فاصله 14 ساعت ، تاریخ کنکور اعلام می شود . یعنی آقایان نمی توانستند حدود 14 ساعت منتظر باشند و بعد اطلاعیه دهید یا آنکه خودتان خبر ندارید که چه تصمیمی می خواهید بگیرید زیرا باید از دوستان آموزشگاه دار کسب تکلیف می کردید . . 2 ) من نمی دانم اصرار بر برگزاری کنکور با این شرایط حاد کرونایی برای چیست ؟ سازمان بهداشت آمار 203 کشته را اعلام می کند . مجالس عزا و عروسی تعطیل و حتی اقامه نماز در مساجد به سختی انجام می پذیرد . آقا ترا به خدایی که همه می پرستیم بگویید چرا اینقدر در مورد برگزاری کنکور اصرار دارید . فرض کنید یک ترم دانشگاه ها دیرتر شروع شود . بودجه ندارید که حقوق اساتید را بدهید یا آنکه دوستان شرکت کننده در جلسات که خود از سرمایه گزاران کلاسهای کنکور هستند از عدم پذیرش دانشجو ترس به دلشان افتاده است . یاد شعر احمدک افتادم که می گفت " ببین یادم آمد تحمل کمی - تامل خدا را ، تامل دمی " و باید بخش بعدی را برای دوستانی گفت که با جان فرزندان این مرز و بوم بازی می کنند " تو کز محنت دیگران بی غمی - نشاید که نامت نهند آدمی " آقای وزیر بهداشت ما به دلسوزی شما ، تلاش بی وقفه کادر درمانی . رنج های پنج ماهه این سازمان آگاهیم . نگذارید در مرداد و شهریور شاهد پرپر شدن نسل جوان و تحصیلکرده این مملکت ، تاسف و تاثر دهها و صدها خانواده و خستگی بی حد کادر درمانی باشیم . و در انتهای یک سوال از وزرای محترم آموزش عالی و آموزش و پرورش بپرسید آیا می توانید به دانش آموزان تمام موارد بالا را تاکید و اجبار کنید . آیا می توانید بگویید بعد از کنکور بچه ها جمع نشوند ولی بعید نیست آقای وزیر بتواند این کار را انجام دهند زیرا وزیری که نمی داند زمان کنکور سه ساعت نیست بلکه حداقل 4 ساعت است سازمان دهی این بخش ها را براحتی انجام میدهد . من که می دانم اعتراض من ولی دانش آموز ، کامنت هایی صد هزار تایی دانش آموزان و ... اثر ندارد فقط این را می نویسم که حداقل به فرزندم بگویم من تلاشم را کردم ولی نشد .

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۹ ۰۱:۲۴

با نظرتون موافقم چون هیچ کدوم از کنکوریای عزیز از صحبت کردن با دوستانشون امتناع نمیکنن و صد درصد پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۷:۱۳

کوته فکری است که فکر کنید مسئولین یا داوطلبان نکات بهداشتی را رعایت کنند!

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۳ ۱۸:۱۸

سلام. اطفا پیگیری بفرمایید چرا روز عرفه، کنکور دکتری برگزار میشه؟؟؟؟

avatar

ان شاءالله همه قبول شن

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۴ ۰۹:۱۱

چطور ادارات باز هستند چطور مراکز خرید فعالن چطور بهارستان در حال فعالیته فقط زورتون به ما دوابطلبین رسیده که اینقدر با اعصاب ما بازی میکنید خود پروسه کنکور به اندازه کافی استرس زا هست لطفا شما بیشترش نکنید و ازمونتونو برگزار کنید لطفا

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۵ ۱۰:۰۴

واقعا بسه دیگه تا کجا میخواین با جون ما بازی کنین مگه زندگی ما بازیچه دست شماس شماهایی که میگین چون تا الان نگرفتیم من بعدم مشکلی نیست تا حالا مبتلا نشدین چون به یه کرونایی برخورد نکردین امتحانا رو با مخالفت برگزار کردین چهارتا دانش آموز مثل منو بیچاره کردین کی میاد حواب حال بد من رو بده که مبتلا شدم ؟؟؟ یکمی انصافم داشته باشبم بد نیست