• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99042317381

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خبر داد؛

تغییر اساسنامه سازمان همیاری شهرداری‌ها

تغییر اساسنامه سازمان همیاری شهرداری‌ها

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه بعد از گذشت حدود ۲۵سال قصد داریم تغییراتی را در اساسنامه سازمان ایجاد کنیم،  گفت: متاسفانه اساسنامه دارای اشکالات زیادی است که حدود سه ماه است که همه سازمان‌ها را در حوزه ابلاغیه، هئیت مدیره و... دچار مشکل کرده است.

میثم کرمانی، امروز، 23 تیرماه در اجلاس هم‌اندیشی سازمان‌های همیاری استان‌های رتبه یک کشور که در هتل پردیسان  مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاخص‌ترین فعالیت‌هایی که تاکنون سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی انجام داده شامل حضور در بورس و ایجاد صندوق خصوصی سرمایه‌گذاری است. همچنین می‌خواهیم شرکت‌های ۲۴گانه خود را وارد بورس کنیم و قصد داریم آن را در کل کشور تعمیم دهیم.

وی افزود: فعالیت بعدی ما حضور در دیجیتال مارکتینگ است. در سال۲۰۲۲ ، ۷۰ درصد تجارت در این حوزه خواهد بود. بر این اساس در این زمینه ۱۰۶۳ نفر را آموزش دادیم و این افراد آموزش دیده در ۱۱حوزه مشغول به فعالیت هستند.

فاز اول پایانه انرژی مرز دوغارون کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: همچنین در مرز دوغارون که بیش از ۶۵درصد صادرات افغانستان را شامل می‌شود پایانه انرژی دوغارون ایجاد خواهیم کرد. فاز اول این پایانه در کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که اقدام اساسی و ملی است.

کرمانی بیان کرد: سازمان‌های همیاری بر این امر معتقد هستند که باید در لبه مرز دانش حرکت کنند تا موفق باشند، در غیر این صورت عقب خواهد ماند. اقدامات  سازمان‌ها جدید و بر مبنای روش دانش بنیان شکل گرفته است.

وی در خصوص برگزای این جلسه‌ اظهار کرد: بعد از گذشت حدود ۲۵سال قصد داریم تغییراتی را اساسنامه سازمان ایجاد کنیم. متاسفانه اساسنامه دارای اشکالات زیادی است که حدود سه ماه است که همه سازمان‌ها را در حوزه ابلاغیه، هئیت مدیره و... دچار مشکل کرده است. همچنین مواردی که بعد از ۲۵ سال اتفاق افتاده مانند گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و...ابلاغ شده که در این اساسنامه وجود ندارد و  به تبع آن نیز آیین‌نامه معاملاتی معلق شده و سازمان‌ها را دچار مشکل کرده شده است.

کرمانی ادامه داد: با هم‌افزایی خوبی که در کل سازمان‌های همیاری کشور به وجود آمد و با حمایت مدیران حوزه شهرداری‌های کشور قرار شد سازمان‌های همیاری شهرداری‌های رتبه یک کشور که شامل ۱۳ سازمان است ‌جمع شوند و آیین‌نامه، چارت سازمان و اساسنامه را بررسی و تغییرات لازم را لحاظ کنند. این جلسات به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد که در ابتدا مشهد میزبان آن‌ها بود و جلسات بعدی در اصفهان و تبریز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: طی این جلسات پیشنهادات و تغییرات را به تصویب می‌رسانیم و پیشنهاد ‌نهایی را به سازمان شهرداری‌ها ارائه خواهیم داد تا مشکلات برطرف شود، سازمان همیاری آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان‌رضوی بر روی این اساسنامه و چارت سازمانی بسیار کار کرده‌اند تا بتوانند به جمع‌بندی کلی برسند تا در بازده ۱۵ ساله از اصلاح این اساسنامه بی‌نیاز باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha