• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99042418083
  • خبرنگار : 50024

پس از 80 سال باغ عقیق کرج عرصه فعالیت شرکت های دانش بنیان شد

پس از 80 سال باغ عقیق کرج عرصه فعالیت شرکت های دانش بنیان شد

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باغ عقیق پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم‌ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت‌های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص یافت.

عزیزاله شهبازی در بازدید از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در موقوفه عقیق کرج که روز سه شنبه 24 تیرماه با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صورت گرفت، افزود: این مکان پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم‌ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، شهبازی با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری است، گفت: در ماه‌های اخیر تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور امضا شد و این امکان مهم به زودی به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: فاز اول کارخانه نوآوری البرز تا قبل از شروع پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد و باغ عقیق نیز می‌تواند برای حضور و پویایی شرکت‌های دانش بنیان البرز عرصه‌ای مناسب باشد.

استاندار البرز اضافه کرد: رئیس محترم اوقاف و امور خیریه کشور جهت ساماندهی این موقوفه و مهیا سازی برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به همکاران خود در البرز ماموریت دادند.

وی گفت: در استان نیز برای تامین زیرساخت‌های لازم جهت شکوفایی این مکان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

شهبازی افزود: این مکان در مسیر تردد 14 استان کشور، نزدیک پایتخت و نزدیک به فرودگاه‌های پیام و مهرآباد است و نقطه امیدی برای فعالان عرصه‌های دانش بنیان است.

وی اضافه کرد: عزم سازمان اوقاف کشور در مسیر توسعه و عمران و تولید با استفاده از امکانات و موقوفاتش را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha