• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 99042518812
  • خبرنگار : 71576

نفر: باشگاه‌ پیکان مشکل امضای چک دارد

نفر: باشگاه‌ پیکان مشکل امضای چک دارد

سرپرست تیم‌ والیبال پیکان تهران گفت: بخاطر تغییرات مکرر در هیات مدیره متاسفانه باشگاه مشکل امضای چک‌ دارد که به همین دلیل هنوز با فدراسیون تسویه نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در حالی که فدراسیون‌ والیبال آخرین فرصت تیم‌ها برای تسویه حساب بدهی‌های گذشته خود با فدراسیون را ۱۵ تیر ماه اعلام‌ کرده بود، با این وجود برخی باشگاه‌ها هنوز بدهی‌های خود به فدراسیون را تسویه نکرده‌اند، تا اینکه بار دیگر فدراسیون اعلام کرد تیم‌ها تا ۲۸ تیر ماه فرصت دارند که این طلب‌های فدراسیون را پرداخت کنند و جواز حضور در لیگ را بگیرند، در غیر این صورت ۵ باشگاه مشخص شده نمی‌توانند در فصل جدید رقابت‌ها شرکت کنند یکی از این تیم‌ها، پیکان تهران است.

مهدی نفر سرپرست تیم والیبال پیکان، در این مورد به ایسنا گفت: در حقیقت برای پرداخت بدهی‌ها باشگاه پیکان توافقاتی با فدراسیون والیبال داشته است ‌که در واقع این توافقات بین خود آقایان گرشاسبی و داورزنی بوده است. در واقع از این بابت پیکان مشکلی ندارد، اما اینکه اسم پیکان هم در میان تیم‌های تسویه نکرده است، به این دلیل است که بخاطر تغییرات هیات مدیره باشگاه در اواخر برج ۱۲، ما نتوانستیم به توافقات عمل‌ کنیم.

او افزود: پس از برج دوازده، در برج اول و دوم سال جدید هم تغییراتی در هیات مدیره داشتیم که این موضاعت باعث شد تا ما مشکل امضا کردن چک داشته باشیم، به همین دلیل نشد که مبالغ را پرداخت کنیم. در غیر این صورت توافقات صورت گرفته و همه تلاش باشگاه این است که باری از دوش فدراسیون بردارد. 

سرپرست تیم‌والیبالپیکان ادامه داد: فدراسیون با باشگاه‌ها همیشه مدارا کرده است و باشگاه هم سعی دارد کمک حال فدراسیون باشد و تصمیم دارد بدهی‌ها را تسویه کند اما این‌مشکل امضای چک تنها دلیل تاخیر ما است. ما پایبند توافقات آقای گرشاسبی با داورزنی هستیم و همه تلاش خود را برای برطرف کردن این موضوع انجام می‌دهیم.

نفر در واکنش به احتمال کناره گیری پیکان از لیگ نیز گفت: قطعا اینطور نیست و فدراسیون هم نمی‌خواد تیم‌های ریشه دار در والیبال را از دست بدهد. تلاش ما در راستای برطرف کردن این مشکلات است، کما اینکه اگر مشکل امضای چک نداشتیم تا کنون هم برطرف شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha