• پنجشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99042619388
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

معاون راه های فرعی و روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای:

آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در اجرای طرح ابرار دارد

آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در اجرای طرح ابرار دارد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون راه های فرعی و روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای گفت: آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در روند محرومیت زدایی از روستاها در قالب اجرای طرح ملی ابرار دارد.

شعبانعلی خاوری، امروز ۲۶ تیرماه در جریان سفر به آذربایجان غربی در خصوص بررسی روند اجرای طرح ملی ابرار در روستاهای شهرستان ارومیه از عملیات طرحهای ابرار روستاهای قرنسا در بخش صومای برادوست و کچله در بخش سیلوانای شهرستان ارومیه،محور بیزینده-ایواوغلی در شهرستان خوی و طرح ابرار روستاهای خانقاه و گنبد بازدید کرد و ضمن تقدیر از کارهای انجام گرفته در قالب طرح ملی ابرار در آذربایجان غربی و با تاکید بر سرعت بخشی کارهای باقی مانده در زمان مقرر افزود: طرح جهادی ابرار جهت بهره مندی بیشتر خانوار روستایی کشور از راه آسفالته روستایی و در نتیجه رشد و پیشرفت و درسترسی بهتر روستاها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، خاوری با بیان اینکه طرح ملی ابرار در راستای محرومیت زدایی از روستاها در جهت برخورداری از راه دسترسی مناسب اجرا می شود، یادآور شد: این طرح در سال ۹۸ به طول ۲۰۰۰ کیلومتر و امسال در ادامه سیاست گذاری مقام عالی وزارت در سال مزین‌بنام‌جهش تولید، به طول ۳۵۰۰ کیلومتر در دستور کار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ها قرار دارد که آذربایجان غربی کارنامه قابل قبولی در این ارتباط دارد.

ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت : طرح  روستای قرنسا به طول ۲ کیلومتر و  ۸۰۰ متر با اعتباری نزدیک به ۱/۵ میلیارد تومان بصورت امانی و پیمانی اجرا می شود و نیز روستای کچله هم با طول نزدیک بر ۵ کیلومتر و اعتبار امانی ۸۰۰ میلیون و اعتبار پیمانی بالغ بر ۲ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

 شکری گفت: در شهرستان ارومیه ۶۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی در قالب طرح ابرار انجام خواهد گرفت که تا کنون نزدیک به ۸ کیلومتر آسفالت در روستاهای کانی و درب رود به اتمام رسیده و در روستای قرنسا در آستانه اتمام بهره برداری است.

به گفته وی طرح ملی ابرار در آذربایجان غربی پیشرفت بالایی دارند و امسال بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha