• پنجشنبه / ۲۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99042619458
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد

برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای منا در گیلان

برگزاری یادواره تلویزیونی شهدای منا در گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه استان گیلان ۱۶ شهید گیلانی فاجعه منا از شهرستان های لنگرود، رودسر و املش دارد، گفت: یادواره تلویزیونی شهدای منا با رویکرد بیان خاطرات خانواده های شهدا و افراد حاضر در حج سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

عبدالله پاکاری در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گیلانی منا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه فاجعه منا نباید فراموش شود، اظهار کرد: شهدای منا هیچگاه از ذهن ملت ایران بیرون نخواهند رفت؛ همانگونه که یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را زنده نگه می داریم.

وی شهادت را توفیق بزرگ الهی دانست که نصیب شهدای منا شده است و افزود: تسلی بخش خانواده معظم شهدای منا این است که عزیزانشان در سایه مغفرت و نعمت الهی و در زمره شهدای اسلام و انقلاب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، یادواره های شهدا را یکی از مهمترین مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و به نسل های آتی منتقل کنیم، زیرا یاد و خاطره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را باطراوت می کند.

پاکاری، با اشاره به شرایط کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا و لزوم عدم برگزاری مراسم و تجمعات، عنوان کرد: استان گیلان جزو استان های پیشتاز در امر برگزاری یادواره های رسانه ای و مجازی شهداست.

وی با بیان اینکه استان گیلان ۱۶ شهید گیلانی فاجعه منا از شهرستان های لنگرود، رودسر و املش دارد، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدای منا بی کفایتی دولت عربستان در خادمی حجاج بیت الله الحرام به دنیا نشان داده شده و امیدواریم این خون های مطهر بانی ریشه کنی آل سعود خبیث شود.

این مقام مسئول، همچنین خواستار معرفی شهدای گیلانی منا شد و تاکید کرد: یادواره تلویزیونی شهدای منا با رویکرد بیان خاطرات خانواده های شهدا و افراد حاضر در حج سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha