• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99042921378
  • خبرنگار : 30054

فروش ابزارآلات برشی و معرق‌کاری در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش ابزارآلات برشی و معرق‌کاری در فروشگاه اینترنتی چوبینر

برای برش چوب و مشتقات چوب علاوه بر ماشین آلاتی همچون دورکن و اره فلکه می توان از ابزار آلات دستی و سبک تر نیز استفاده نمود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام چوبینر، تعدادی از ابزار آلات برشی همچون اره دستی، فارسی بر و کمان اره مویی در کارگاه های کوچک و بزرگ استفاده می شوند تا مرحله برش برای نجاران و سایر افرادی که با چوب کار می کنند به‌راحتی انجام گیرد.

فروشگاه اینترنتی چوبینر یکی از عرضه کنندگان انواع اره دستی، اره مویی و فارسی بر می‌باشد که در ادامه اطلاعات کامل تری در رابطه با این محصولات در اختیارتان قرار می دهیم.

فارسی بر

فارسی بر یکی از معروف ترین اره های مورد استفاده در کارگاه های ساخت لوازم چوبی می‌باشد. فارسی بر در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که برای برش اریب، ۴۵ درجه، عمودی، افقی، ترکیبی و ... به کار می روند و توانایی برش های مکرر و پی در پی را دارد. در ادامه به معرفی انواع فارسی بر خواهیم پرداخت:

. فارسی بر دستی

. فارسی بر ساده

. فارسی بر کشویی

فارسی بر دستی

فارسی بر دستی یکی از ابزار آلات دستی محسوب می‌شود که بدون نیاز به جریان برق عملیات برش را انجام می‌دهد. در اکثر فارسی برهای دستی تنظیم زاویه برش ساده می‌باشد؛ همچنین کنترل راحت و قابلیت نگه‌داشتن قطعات و جلوگیری از لغزش آن‌ها از ویژگی‌های فارسی بر دستی می‌باشد.

فارسی بر دستی برند TUV در دو مدل ساده و زاویه خور در فروشگاه اینترنتی چوبینر به فروش می‌رسند.

فارسی بر ساده

فارسی بر ساده یکی از ابزارهای مناسب برای برش عمودی، افقی و فارسی است که حرکت تیغه در جهت بالا و پایین می‌باشد. از نکات مهم این ابزار این مورد است که فارسی بر ساده به شکلی طراحی‌ شده است که توانایی برش اریب را ندارد. در فارسی بر ساده محور به‌صورت عمودی و ثابت طراحی‌شده است و تیغه متحرک و چرخان است.

فارسی بر کشویی

فارسی بر کشویی نسبت به مدل ساده پیشرفته‌تر است و قابلیت برش عمودی، افقی، اریب و ترکیبی را دارد. کشویی بودن این مدل فارسی بر یکی از امتیازهای آن محسوب می‌شود که این توانایی را به این ابزار برشی می‌دهد که پانل‌های عریض‌تر را نیز به‌راحتی برش بزند.

قیمت اره فارسی بر

اره فارسی بر در ابعاد مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع اره فارسی بر می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

اره نجاری

اره نجاری ابزار دستی جهت برش می‌باشد که در چندین مدل مختلف تولید می‌گردد. اره دستی نجاری از لحاظ طول تیغه، تعداد دندانه در هر اینچ، شکل دستگیره و تیغه و مواردی از این قبیل با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه به معرفی چند نمونه از اره نجاری‌های پرکاربرد می‌پردازیم:

. اره دم روباهی

. اره پشت دار

. اره مویی

اره دم روباهی

اره دم روباهی که به اره پنل نیز معروف است به شکلی طراحی‌ شده که تیغه از قسمت نوک عرض کمتری نسبت به قسمت انتهایی دارد. اره دم روباهی قابلیت برش طولی و عرضی چوب را دارد و برای برش تخته چند لا، قطعات چوبی بزرگ، تخته خرده چوب استفاده می‌شود.

اره پشت دار

اره پشت دار معمولا دارای دندانه های تیز و ظریفی می‌باشد و در قسمت پشت اره یک روکش فلزی قرار دارد. به دلیل این ساختار منحصر به فرد اره پشت دار هنگام برش قطعات دچار انحراف و خطا نمی‌شود. علاوه بر این به‌واسطه این روکش فلزی کاربر برای هدایت بهتر اره اگر دست خود را روی قسمت پشتی اره قرار دهد دچار آسیب و زخم نمی‌شود.

کمان اره مویی

اره مویی که به کمان اره مویی معروف است جهت ظریف بری و کارهای هنری از قبیل معرق‌کاری استفاده می‌شود. ازلحاظ شکل ظاهری از یک دستگیره و یک کمان بزرگ U شکل فلزی تشکیل‌ شده است که تیغه اره مویی با کمک پیچ خروسکی به این کمان وصل می‌شود. اره مویی به‌صورت گرد یا مارپیچ در سایزهای مختلف تولید می‌گردد که متناسب با نوع چوب و نیاز مصرف‌کننده انتخاب می‌گردند.

قیمت اره دستی نجاری

اره دستی نجاری در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع اره دستی نجاری می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha