• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99042921396
  • خبرنگار : 50189

آغاز مرحله دوم طرح کمک‌های مومنانه در استان کرمان

آغاز مرحله دوم طرح کمک‌های مومنانه در استان کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز رسما قرارگاه‌های امام حسن (ع) شهرستان‌ها برای نهضت کمک مومنانه را فعال کردیم و در این هفته هماهنگی‌های لازم با مسئولین ارشد استانی برای اجرای این سه مرحله جدید از طرح دوم کمک های مومنانه خواهیم داشت.

سردار "حسین معروفی" صبح امروز ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مجدد طرح کمک‌های مومنانه در استان کرمان، گفت: مرحله اول طرح کمک مومنانه در کشور و به ویژه در استان کرمان در سه مرحله به زیبایی برگزار شد.

وی از شناسایی ۳۹ هزار و ۲۰۰ خانوار در استان کرمان که تحت پوشش هیچ رده حمایتی نبودند در مرحله اول طرح کمک‌های مومنانه خبر داد و بیان کرد: معتقدیم اجرای طرح کمک مومنانه در این دوران کرونایی که به بسیاری از مشاغل ضربه وارد شد، کار بزرگی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اهداء خون را یکی دیگر از مراحل طرح کمک مومنانه دانست و بیان کرد: در اکثر شهرستان‌های استان توسط بسیج کار اهدای خون انجام شد.

وی با بیان این مطلب که نهضت کمک مومنانه جدید در سه مرحله اجرا خواهد شد، اظهار کرد: مرحله اول این طرح از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر، مرحله دوم در دهه اول محرم و مرحله سوم در دهه آخر ماه صفر و از اربعین تا رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

معروفی اعلام کرد: امروز رسما قرارگاه‌های امام حسن (ع) شهرستان‌ها برای نهضت کمک مومنانه را فعال کردیم و در این هفته هماهنگی‌های لازم با مسئولین ارشد استانی برای اجرای این سه مرحله جدید خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در این مرحله نیز همانند مرحله قبل برنامه‌ها مسجد محوری است اما تفاوت این رزمایش با رزمایش قبلی این است که در رزمایش قبل عمده کمک‌ها معیشتی بود اما در این رزمایش غیر از کمک‌های معیشتی، کارت هدیه نقدی و همچنین با فرارسیدن سال تحصیلی جدید کمک‌های البسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریر برای دانش آموزان را نیز خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در این سه مرحله نیز یکسری جهیزیه در حد توانمان برای افراد شناسایی شده خواهیم داشت که باید همه باهم کمک کنیم زیرا یک ارگان یا نهاد به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد اما اگر همبستگی و همدلی در بین همه آحاد جامعه ایجاد شود به فضل خداوند می‌توانیم ریشه فقر را از جامعه ریشه کن کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha