• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99042921509
  • خبرنگار : 30054

چرا دوربین مداربسته قاچاق نخریم

چرا دوربین مداربسته قاچاق نخریم

در این مطلب شما با تفاوت‌های دوربین مداربسته‌ای که به صورت قانونی وارد کشور شده  و دوربین مداربسته قاچاق آشنا می‌شوید. همین طور در می‌یابید که چه مشکلاتی با خرید دوربین مداربسته قاچاق برای شما به وجود می‌آید. در پایان نیز معتبرترین گارانتی دوربین مداربسته ایران را نیز به شما معرفی می‌کنیم که عملا راه حلی است نهایی برای خرید بهترین دوربین مداربسته قانونی.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فراگستر الکترونیک، دوربین مداربسته این روزها یک ضرورت است مانند خرید درب و حفاظی محکم برای خانه یا محل کار. بسیاری از مشکلات شما در برابر سرقت با نصب یک شبکه خوب از دوربین‌های مداربسته حل می‌شود اما آیا دوربین مداربسته‌ای که خریده‌اید به صورت قاچاق وارد بازار ایران شده یا از مبادی قانونی وارد بازار ایران شده. اساسا این که دوربین مداربسته قاچاق بخریم چه تأثیری روی عملکرد دوربین ما می‌گذارد. این ها موضوعاتی است که در این متن به بررسی آن می‌پردازیم.

احتیاط قاچاقچیان مشغول کارند

از ورود اولین نمونه‌های دوربین مداربسته به ایران ما با واردات غیر قانونی این محصول دست به گریبان بوده‌ایم. دوربین‌های مداربسته به همراه دستگاه‌های ذخیره ساز و حتی کابل، اتصال و رابط‌ها سوئیچ‌های دوربین‌های مداربسته با حجم بسیار زیادی وارد ایران می‌شود، از طریق عاملان توزیع که چندان اصالت کالا برای آنها مهم نیست، توزیع می‌شود؛ حتی به صورت جعلی برای این محصولات گارانتی هم در نظر می‌گیرند.

این کار به دو صورت انجام می‌شود.

۱. کالای تقلبی به کشور قاچاق می‌شود.

۲. کالا اصل است اما راه ورود آن غیر قانونی است.

در حالتی که کالا تقلبی است. مارک معتبر دوربین مداربسته روی دوربین حک می‌شود و کالای تقلبی به اسم برند اصلی در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد. این اوج فاجعه داستان قاچاق کالا است. این واقعیتی است که کالاهایی که به این صورت در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد به هیچ عنوان کارکرد کالای اصل را ندارد. مشخصاتی که از دوربین مداربسته به شما داده می‌شود به هیچ عنوان با کارکرد آن تطابق ندارد.

دوربین مداربسته به خصوص اگر برای نصب در فضای باز در نظر گرفته شود باد و باران و تغییرات شدید دمای هوا را به خود می‌بیند. همین هم سبب می‌شود دوربین‌های مداربسته تقلبی بعد از گذشت شش ماه تا یک سال دچار افت کیفیت یا از کار افتادن شوند. وقتی که دوربین شما با یک گارانتی نامعتبر به دست شما می‌رسد باید خود را آماده این کنید که در چند ماه آینده دوباره به دنبال یک نصاب و یک دوربین مداربسته درست باشید.

این مشکل برای دوربین‌های تعمیری هم بسیار به وجود می‌آید. شما برند معتبری را خریداری کرده‌اید اما آن دوربین نو نیست و تعمیر شده است. این اجناس هم در بازار قاچاق بسیارند.

دوربین مداربسته قاچاق حمایت نمی‌شود حتی شما دوست عزیز

وقتی یک تلویزیون قاچاق می‌خرید آن را به خانه می‌آورید و به برق می‌زنید و تنظیمات را انجام می‌دهید و تلویزیون به کار خود می‌پردازد. یک یخچال همه به همین صورت بالاخره دستگاه شما برای شما کار می‌کند. اما دوربین مداربسته کمی متفاوت است. دوربین مداربسته نیاز به نزم‌افزارهایی دارد که کاربری این دوربین‌ها را تسهیل می‌کند. این نرم افزارها مانند سیستم عامل برای سیستم نظارت تصویری شماست.  برندها بزرگ دوربین مداربسته هر یک نرم‌افزارهای مناسب کارکرد دوربین‌ها مداربسته خود را ساخته‌اند و شما می‌توانید آنها را از روی سایتشان دانلود کنید و به اجرای آن بپردازید. اما دوربین تقلبی چه؟ این مشکل وجود دارد دستگاه ذخیره ساز شما هرگز دوربینی را که نصب کرده‌اید نشناسد. یا بعد از مدتی دیگر از کار بیفتد یا برای اتصال به اینترنت دستگاه ذخیره ساز مشکل داشته باشید.

این‌ها همه درباره کالای تقلبی و قاچاق است اما اگر اصل بودن کالایی که خریده‌اید اطمینان داشته باشید چه؟ در این حالت مشکلی وجود دارد که در برابر مشکلات قبلی حکم طوفانی در برابر نسیم دارد. برندهای اروپایی و حتی برندهای چینی ایران را برای خدمات‌دهی و پشتیبانی از نرم‌افزارهای خود تحریم کرده‌اند.

در اینجاست که هولدینگ فراگستر الکترونیک خود را مسئول کالایی می‌داند که به مصرف کنندگان فروخته است. ما در ایران برای از بین بردن تأثیر مشکلات کارهای بسیار مهمی انجام داده‌ایم. تحریم برندهای عمده تولید کننده دوربین مداربسته سبب شده که شما از پروتکل P۲P برای ارسال تصاویر دوربین مداربسته خود به دستگاه‌های متصل به نت مشکل داشته باشید اما ما در فراگستر با راه‌اندازی یک سامانه داخلی توانسته‌ایم این مشکل را برطرف کنیم. فقط کافی است دستگاه ذخیره ساز یا دوربین‌های خود را از فراگستر تهیه کرده باشید. تمام عاملیت‌های فروش ما موظف‌اند اصالت دستگاه فروخته شده را در سایت ما چک کنند و با ثبت کد سریال دستگاه در سامانه انتقال تصویر امن فراگستر به راحتی از این سیستم استفاده کنید. حتی اگر به واسطه شرایط کشور اینترنت بین‌المللی دچار مشکل شد باز هم فراگستر می‌تواند با استفاده از اینترنت داخلی پاسخگو نیاز مشتریان باشد. اگر از فراگستر دوربین مداربسته خود را خریداری کرده‌اید حتما با به سرویس ساتا فراگستر هم سری بزنید.

درباره تأمین قطعات و پشتیبانی از دوربین‌هایی که گارانتی فراگستر را دارند نیز باید گفت که گارانتی‌های ۲۵ تا ۳۶ ماه موضوعی است که در کمتر برند دوربین مداربسته‌ای دیده می‌شود اما فراگستر برای همه محصولات خود ۱۸ تا ۳۶ ماه گارانتی را در نظر گرفته است.

حتما هنگام خرید دوربین مداربسته در صورتی که می‌خواهید از مزایای دوربین‌های مداربسته فراگستر بهرمند شوید حتما از عاملیت‌های مجاز و نمایندگان فراگستر در سراسر ایران خرید کنید. این گونه ما همیشه در کنار شما هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha