• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99042921569
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

باید به درد مردم رسید، وقت برای کارهای حاشیه‌ای نداریم

باید به درد مردم رسید، وقت برای کارهای حاشیه‌ای نداریم

ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه را پیشانی دولت نامید و تحقق برنامه‌های دولت در سال پایانی فعالیتش را نیاز به کار مضاعف در بخش‌های مختلف دولت خواند و تاکید کرد: در مدت باقی مانده باید به درد مردم رسید و وقت برای کارهای حاشیه‌ای نداریم.

«سیدمحسن دلبری» در مراسم تکریم «محمدحسین ریاحی» و معارفه «عماد تشکری» سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد،گفت: در یکسال پایانی دولت قرار داریم و برای تحقق برنامه‌های دولت نیاز به کار مضاعف در بخش‌های مختلف  دولت احساس می‌شود لذا در مدت باقی مانده باید به درد مردم رسید و وقت برای کارهای حاشیه‌ای نداریم.

وی یکی از ویژگی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دوره هفت ساله مدیریتی ریاحی را دوری از مسائل سیاسی و حاشیه عنوان کرد و افزود: سرپرست جدید هر روز با یکی از معاونان تخصصی جلسه برگزار و راهکارهای اجرایی کردن برنامه‌های دولت در سال جاری و مدت باقی مانده را بررسی کند.

دلبری اضافه کرد: این اداره نیاز به آرامش و دوری از حاشیه دارد و سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد جوان و با انگیزه هستند و امیدوارم در مدت باقی مانده از انرژی جوانی استفاده کرده و سرعت کارها را بالا ببرند.

مدیر کل دفتر استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این وزارت را پیشانی دولت نامید و خاطرنشان کرد: شفافیت در کار، حرف اول این وزارت است.

وی به تشکری توصیه کرد که شورای هماهنگی را جدی بگیرند و با تشکل های کارگری، کارفرمایی و بخش های تعاون  جلسات تخصصی را برگزار و فکر و ایده و کمک این بخش‌ها برای سرعت بخشیدن به امور استفاده کنند.

«عماد تشکری» سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گفت: این جابه‌جایی را یک تغییر نمی‌دانم بلکه به مثابه‌ی دو مارتن هست که ادامه دهنده این مسیر به دست من است.

وی هدف اولیه و کوتاه مدت خود را اجرای برنامه‌های دولت و مقام عالی وزارت، در مدت باقیمانده برشمرد و تاکید کرد: فرصت کم و ناچیز است و از همکاران و مدیران دستگاه های زیرمجموعه استدعا دارم به عنوان یک نیروی پشتیبانی روی من حساب کنند و من را یاری کنند.

وی اضافه کرد: از مجموعه‌های کارگری و کارفرمایی و بخش‌های مختلف حوزه تعاون می‌خواهم که در ارائه نظر و هم فکری و انتقاد و پیشنهاد دریغ نورزند و بنده را یاری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، تشکری در پایان نیز تاکید کرد: من در حوزه کاری و اداری که تاکنون خدمت کرده‌ام،  نگرش سیاسی خود را دخالت نداده‌ام و در این چند روز که انتصاب من اعلام شده، استقبال و تبریک نگرش‌های مختلف سیاسی، موید این امر است لذا قطعا وارد حاشیه‌ی سیاسی نخواهیم شد و سعی خود را تحقق، شعار «جهش تولید» قرار می دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha