• یکشنبه / ۲۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۹:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99042921816
  • خبرنگار : 50187

در نشست شورای شهر کرمان مطرح شد

از ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر تا گزارش پروژه تله کابین کرمان

از ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر تا گزارش پروژه تله کابین کرمان

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون فرهنگی و بانوان شورای شهر کرمانبا اشاره به پیگیری ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر گفت: شهرداری اعلام کرده پارک های مادر، بانوان، ریحانه، انقلاب، مشاهیر، مسافر، پارگ جنگلی شهید باهنر و ... قابلیت ایجاد این فضا را دارند و شورا تاکید دارد با توجه به اولویت این کار توسط شهرداری سریع تر انجام شود.

"زهرا لری" عصر امروز ۲۹ تیرماه در نشست عمومی شورای شهر کرمان اظهار کرد: کمیته امداد استان درخواست دارد برای تقدیر از خیّران حامی ایتام که خارج از کرمان حضور دارند، نشان شهروندی به این افراد از سوی شورای شهر اعطاء شود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰۰۰ نفر از کودکان بی سرپرست استان حمایت می کنند، افزود: در زمینه های مختلف خیّران فعالیت های زیادی دارند و لازم است طرح شهروند افتخاری مجددا احیاء و روی آن کار شود تا به هر کس که به نوعی برای شهر تلاش قابل توجهی داشته، این نشان اهداء شود و قرار است شهرداری آئین نامه را تدوین کند.

لری درباره ساخت تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در تلاش هستیم اثر فرهنگی فاخر و وزینی تهیه و تا ایام سالگرد شهادت ایشان رونمائی شود.

این عضو شورای شهر کرمان با اشاره به پیگیری ایجاد اتاق مادر و کودک در پارک های شهر گفت: شهرداری اعلام کرده پارک های مادر، بانوان، ریحانه، انقلاب، مشاهیر، مسافر، پارگ جنگلی شهید باهنر و ... قابلیت ایجاد این فضا را دارند و شورا تاکید دارد با توجه به اولویت این کار توسط شهرداری سریع تر انجام شود.

به گزارش ایسنا، "میرحسینی" رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر کرمان نیز در این جلسه با اشاره به حضور مسئولان موسسه ملل و بازدید از پروژه های این موسسه در کرمان اظهار کرد: در نشستی که با حضور استاندار برگزار شد، رییس موسسه ملل اعلام کرد همه تجهیزات پروژه تله کابین در کرمان تخلیه شده و منتظر برقراری پروازهای خارجی برای حضور مشاور طرح و نظارت بر نصب دستگاه ها هستند و صورتجلسه شد که حداکثر در پاییز امسال پروژه تله کابین بهره برداری شود.

وی افزود: اعلام شد ۱۳۰۰ متر فضای رستوران، کافی شاپ و فضای خدماتی در بالای کوه ساخته و همزمان با بهره برداری از تله کابین بهره برداری می شود.

میرحسینی تصریح کرد: همچنین گزارش شد پروژه بام کرمان شامل ساختمان هتل، دریاچه و پنج هکتار فضای سبز است که بخشی از فضای سبز و دیواره حفاظتی اطراف پروژه نیز اجرا شده است.

وی بیان کرد: همچنین در جلسه مذکور پیشنهاد شد با ایجاد پل معلق بین پروژه بام کرمان و کوهی که قلعه شیوشگان در آن قرار دارد، این قلعه نیز حفظ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha