• دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99043022390
  • خبرنگار : 30054

قیمت بلیط هواپیما برای بهترین شهرهای ایران چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما برای بهترین شهرهای ایران چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما مدام در حال تغییر است و عموما ثابت ماندن و دقیق ماندن آن حداکثر چند ساعت طول می‌کشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فلایتیو، به همین خاطر بسیاری دنبال راهی برای پیدا کردن بهترین قیمت بلیط هواپیما هستند. 

برای اینکار بهتر است که سری به وبسایت فلایتیو بزنید تا بتوانید آخرین پروازهای موجود را مشاهده کنید و بهترین قیمت‌ها را انتخاب کنید.

عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هم مانند بسیاری از چیزهای موجود در بازار، یک سری قوانین تجاری را دنبال می‌کند. اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار میزان عرضه و تقاضا است. طبیعتا به میزان سفرهایی که وجود دارد و مسافرینی که وجود دارد، شاهد تغییر قیمت بلیط هواپیما خواهیم بود. برخی ایرلاین‌ها به خاطر تقاضای کمتر قیمت‌ها را کاهش می‌دهند تا جذب بیشتری داشته باشند. برخی ایرلاین‌ها در همین شرایط قیمت را افزایش می‌دهند چون نیازمند پوشش دادن هزینه‌های خود هستند.

زمان هم فاکتور مهمی در رسیدن به بهترین قیمت بلیط هواپیما است. در فصولی که مسافر کمتر باشد با کاهش قیمت شدید روبرو هستیم. اما در فصولی همچون نزدیک به سال نوی میلادی یا شمسی پروازها گران‌تر از قبل خواهند بود. دسترسی به پروازها کمتر است و مسافرین هم فراوان هستند، به همین خاطر باید منتظر افزایش قیمت بود.

حالا با بهترین مقاصد ایران برای خرید بلیط هواپیما بپردازیم.

بندرعباس

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و یکی از شهرهای ساحلی در جنوب ایران است که از جنوب با خلیج همیشگی فارس و جزیرۀ قشم همسایه است. بندری بودن این شهر و همسایگی‌اش با آب‌های آزاد باعث شده که در طول تاریخ محل رفت و آمدهای زیادی بوده و به همین دلیل از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی برخوردار است.

امروزه بندرعباس، یکی از مهم‌ترین مراکز راهبردی و بازرگانی ایران در جوار خلیج فارس و دریای عمان است و در عین حال یکی از شهرهای زیبای جنوب با جاذبه‌های توریستی فراوان به شمار می‌آید. این شهر به دلیل دارا بودن آب و هوای گرم و شرجی، یکی از مقاصد خوب برای مسافران در فصل‌های پاییز و زمستان است و زمانی که هوای بخش‌های شمالی کشور سرد است، می‌توان در ساحل این بندر زیبا به تفریح پرداخت.

شیراز

شیراز شهر فرهنگ و هنر ایران است. پیشینه تاریخی این شهر باعث شده که جذابیت آن دو چندان شود و یکی از بهترین مقاصد موجود در کل کشور باشد. برای بازدید از این شهر نباید به هیچ‌وجه تعلل کنید و سریع به دنبال بهترین قیمت بلیط هواپیما برای شیراز باشید و سفر خود را رزرو کنید.

آرامگاه حافظ و سعدی هر دو فضاهای مناسبی برای لذت بردن از تاریخ و فرهنگ این شهر هستند. مجموعه تخت‌جمشید هم شما را دوباره به تاریخ ایران زمین متصل خواهد کرد. در کنار این مجموعه می‌توانید به نقش رستم هم سر بزنید و از عظمت این نقش لذت ببرید. دریاچه مهارلو با رنگ صورتی جذابی خود هم یکی دیگر از جاذبه‌های شیراز است.

کیش

سری به فلایتیو بزنید و قیمت بلیط هواپیما کیش را بررسی کنید. این جزیره بهترین مقصد تفریحی موجود در ایران است. اگر به دنبال سپری کردن یک تابستان جذاب هستید، کیش پیشنهاد ما است. می‌توانید از جشنواره‌های مختلف خرید استفاده کنید و تا جایی که می‌توانید برای خانواده و عزیزان خود هدیه‌ها و سوغاتی‌های جذاب خریداری کنید.

ساحل مرجانی، اسکله تفریحی و سواحل جذاب همگی از دیگر جاذبه‌های کیش است. همچنین کیش بناهای تاریخی فراوانی برای بازدید دارد. این جزیره تنها یک جزیره تفریحی نیست و در طول تاریخ ساکنین مختلفی داشته. این ساکنین باستانی باعث شدند که مجموعه‌هایی همچون شهر زیرزمینی کاریز طراحی و ساخته شود.

اصفهان

اصفهان یا سپاهان، یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران در طول تاریخ بوده. در طول دوره زمامداری صفویه هم اصفهان به عنوان پایتخت و مرکز ایران شناخته می‌شده. جاذبه‌های گردشگری اصفهان بی‌انتها هستند و بد نیست که همین حالا بهترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنید و سری به این شهر تاریخی و زیبا بزنید.

مسجد امام، میدان نقش جهان، سی و سه پل، زاینده‌رود، کلیسای وانک، کاخ عالی قاپو، منار جنبان، برج کبوترخانه، کاخ چهلستون و ده‌ها بنای دیگر از دلایلی هستند که باید به اصفهان سر بزنید. همچنین می‌توانید سری به بازارهای سنتی اصفهان بزنید و از سوغاتی‌های معروف این شهر همانند گز خریداری کنید.

تبریز

بازار تبریز ارزش این را دارد که همین حالا قیمت بلیط هواپیما تبریز را پرس و جو کنید و راهی این شهر زیبا شوید. تبریز هم همانند اصفهان، در طول تاریخ اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی داشته. این اهمیت همین امروز هم خود را نمایان کرده. تبریز همچنان یکی از مراکز اصلی اقتصادی کشور است. از نظر گردشگری هم می‌توانید به بناهایی همچون بازار بزرگ، مسجد آبی، موزه آذربایجان و بنای آئل گلی سری بزنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha