• دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99043022762
  • منبع : نمایندگی اردبیل

همزمان با هفته ازدواج انجام می‌شود

اعطای 110 جهیزیه به نوعروسان در اردبیل

اعطای 110 جهیزیه به نوعروسان در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: همزمان با هفته ازدواج و به یمن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) 110 نوعروس در اردبیل جهیزیه ساده دریافت می‌کنند.


محمد سیمزاری ۳۰ تیرماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با همکاری موسسات و نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد مقدمات برگزاری گلریزان جهیزیه در اردبیل که اقدامی ابتکاری در سطح کشور است، برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای تهیه 110 جهیزیه نوعروسان در قالب 14 قلم کالای اساسی و مورد نیاز سعی شده تا از کمک خیرین و نهادهای غیرمردمی استفاده شود تا به ترویج امر مقدس ازدواج در جامعه کمک شود.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: از اول ذیحجه که مقارن با سالروز ازدواج علی(ع) و فاطمه زهرا(س) است، تا عید غدیرخم این جهیزیه‌ها برای نوعروسان تقدیم خواهد شد که نظیر این مراسم در سایر شهرهای استان نیز با نیت خیرخواهانه برگزار خواهد شد.
سیمزاری تصریح کرد: ستاد تسهیل و ترویج ازدواج مقدمات این کار را فراهم کرده تا با اعطای جهیزیه بخشی از دغدعه خانواده‌ها و زوجین را در این شرایط اقتصادی رفع کرده و به تشکیل نهاد خانواده کمک کند.
وی افزود: اهالی استان برای مساعدت و کمک در این گلریزان می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 6063733004816250 نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت کنند.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه این جهیزیه شامل 14 قلم از اقلام اساسی زندگی است، گفت: پنج پایگاه مردمی در اردبیل برای جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی این گلریزان تدارک دیده شده و مردم خیر و نیک‌اندیش می‌توانند این اقلام را در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل، امامزاده سیدعبدالعزیز نیار، مساجد انصارالحسین والی، مسجد محله ابراهیم‌آباد و مسجد امام حسین راه کشاورز تحویل دهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha