• سه‌شنبه / ۳۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99043123228
  • خبرنگار : 30054

با خرید فرش مراکشی دکوراسیونی خاص به منزلتان هدیه دهید

با خرید فرش مراکشی دکوراسیونی خاص به منزلتان هدیه دهید

امروزه تنوع فرش‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده و به همین دلیل تمامی افراد به راحتی می‌توانند فرش مورد نظرشان را از میان انبوه مدل‌های مختلف بیابند. با این حال بسیاری از افراد هم در خرید فرش دغدغه داشته و نمی‌توانند تصمیم بگیرند که چه فرشی مناسب منزلشان می باشد و مدام نگران هستند که خریدی اشتباه نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرداس، برای آن که فرشی متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید، باید ابتدا به سبک مورد استفاده در خانه خود توجه داشته باشید تا تصمیم‌گیری برایتان ساده‌تر شود. از آنجایی که امروزه علاقه افراد به دکوراسیون مدرن روز به روز بیشتر از قبل می‌شود، تنوع و خلاقیت زیادی در تولید فرش‌های فانتزی و مدرن صورت می‌گیرد و یکی از این نمونه‌ها که همواره با استقبال خوب خریداران مواجه می‌شود، فرش مراکشی بوده که به سبب ویژگی‌هایش طرفداران بسیاری دارد. چون فرش مراکشی ظاهر خاص و در عین حال ساده‌ای داشته و از این رو به خوبی می‌تواند خود را با دکوراسیون های مدرن و فانتزی هماهنگ کند و خانه‌ای شیک را برای شما به ارمغان بیاورد.

پیشینه فرش مراکشی

فرش‌های مراکشی ابتدا توسط مردمان قبایل بربر و عرب واقع در کوه‌های اطلس، از پشم گوسفندان واقع در همین منطقه بافته می‌شد؛ به همین خاطر فرش‌های مراکشی از لطافت و گرمای زیادی برخوردار بودند و از این جهت به عنوان روتختی از آنها استفاده می‌کردند. کم کم با گذر زمان طرفداران فرش مراکشی در نقاط مختلف دنیا بیشتر شد تا جایی که این مدل فرش را وارد تولید انبوه کردند و به این ترتیب امروزه شاهد استفاده از آن در خانه‌های متعدد هستیم.

ویژگی‌های فرش مراکشی

حتما مایلید بدانید که چه چیزی باعث محبوبیت فرش‌های مراکشی در میان مردم شده و آن را به یکی از پرطرفدارترین فرش‌های فانتزی تبدیل کرده است.

· اول از هر چیز، شکل هندسی و خاص فرش مراکشی باعث جلب توجه افراد زیادی می‌شود؛ زیرا همانطور که می‌دانید ویژگی بارز سبک‌های مدرن و فانتزی، استفاده از اشکال مختلفی است که با خود نوعی سادگی به همراه دارند پس از این جهت، خرید فرش مراکشی انتخاب ایده آلی برای دوستداران دکوراسیون سبک مدرن و ساده محسوب می‌شوند.

· مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که فرش‌های مراکشی با وجود اینکه در گروه فرش فانتزی جای می‌گیرند، اما به دلیل ظاهر شیک و منحصر به فرد خود برای استفاده در دکوراسیون‌های کلاسیک نیز مناسب می‌باشند؛ بنابراین با توجه به این موضوع تعداد افراد بیشتری می‌توانند از این مدل فرش استفاده کنند.

· فرش‌های مراکشی گرم و لطیف بوده و به همین خاطر انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب‌ها و به خصوص اتاق کودکان محسوب می‌شوند؛ به این ترتیب دیگر نگران ایجاد حساسیت و اذیت شدن پوست فرزندتان به هنگام بازی روی زمین نخواهید بود.

· علاوه بر این، دوام بالای فرش همواره یکی از ملاک‌های مهم خریداران محسوب می‌شود که خوشبختانه این موضوع در فرش مراکشی یکی از مزایای آن محسوب می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید که پس از چندین وقت استفاده، به این راحتی‌ها نرمی،  لطافت و زیبایی آن از بین نرفته و می توانید تا مدت‌ها از داشتن فرشی جذاب لذت ببرید. چرا که در بافت آن از نخ ویکرون هیت ست شده استفاده می‌کنند که فاقد پرزدهی بوده و در مقابل عوامل مختلفی مثل سایش، مواد شوینده، تابش مستقیم نور خورشید و... مقاومت داشته و آسیب نمی‌بیند.

· رنگ بندی فرش‌های مراکشی متنوع بوده و به همین خاطر به راحتی می‌توانید فرشی انتخاب کنید که از لحاظ رنگی، هماهنگی زیادی با سایر وسایلتان دارد.

· یکی دیگر از خوبی‌های فرش مراکشی این است که با داشتن ابعادی مثل ۲، ۴ و ۶ متری به راحتی می‌توان در هر فضایی از این سبک فرش‌ها استفاده کرد و از طرفی دیگر جدا از ابعاد مستطیل شکل با وجود اشکالی مثل بیضی و دایره می‌توانید فضای منزلتان را کمی بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید.

قیمت فرش مراکشی چند است؟

برای خرید فرش مراکشی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی فرش مرداس مراجعه کنید. قیمت متراژهای مختلف این فرش در فروشگاه آنلاین مرداس از ۵۵۰.۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. همچنین امکان خرید اقساطی نیز اط این فروشگاه وجود دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha