• چهارشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99050100538
  • خبرنگار : 71620

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، روح الله متفکر آزاد تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سلمان ذاکر به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: علت عدم تصویب تشکیل منطقه آزاد تجاری گمرک سرو چیست؟ به رئیس جمهور و وزیر ورزش: لزوم اجرای قانون تسهیل ازدواج جوانان و تخصیص بودجه لازم برای آن. لزوم تسریع در تأمین مالی و پرداخت وام ازدواج جوانان.

عباس مقتدایی به رئیس جمهور: ضرورت فعال سازی دیپلماسی تجاری جمهوری اسلامی ایران و اعزام رایزنان بازرگانی مجرب به کشورهای هدف.

حسن نوروزی به وزیر کشور: لزوم جلوگیری از تصاحب ده‌ها هکتار اراضی موسوم به شفق در نسیم شهر. به وزیر علوم: لزوم تکمیل دیوارکشی دانشگاه‌های پیام نور بهارستان و رباط کریم.

رضا آریان پور به وزرای جهاد کشاورزی، وزیر نیرو و وزیر کشور: لزوم تسریع در رسیدگی به مناطق سیل زده استان گلستان و جبران خسارات ایجاد شده.

علی اصغر عنابستانی به همراه ۵۴ تن از نمایندگان به وزیر اقتصاد: لزوم بخشش سود و جریمه تأخیر تسهیلات بانکی در مشاغل آسیب دیده از کرونا.

مهدی طغیانی به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم تسریع در قیمت‌گذاری فولاد، گرانی محصولات فولادی و پرهیز از تغییرات ضرایب و سهم زنجیره تولیدی محصولات فولادی.

مهدی سعادتی به رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و نیرو: لزوم توجه ویژه به موضوع صدور مجوز برای کشاورزان جهت تأمین سهمیه سوخت.

کمال علیپور خنکداری به وزیر تعاون: لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان و عدم تسلط مدیریتی مدیرکل تأمین اجتماعی استان در اداره امور و رفع مشکلات مردم . به وزیر کار: درباره علت بی‌توجهی اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران به بیمه کارگران و عدم رعایت نظام پرداختی حقوق به آنها.

رجب رحمانی به همراه ۱۵ تن از نمایندگان دیگر به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، خارجه و کشاورزی: لزوم اقدام فوری در خرید کشمش باغداران استان قزوین بر اساس گرانی نهاده‌های کشاورزی و هزینه‌های داشت و برداشت.

نصرالله پژمان فر به وزیر تعاون: لزوم تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دام پزشکی کشور و سازمان زندان‌ها.

احمد مرادی به وزیر میراث فرهنگی: لزوم جبران خسارت ناشی از آتش سوزی غرفه‌های صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در محل معبر هندوها واقع در شهر بندرعباس.


 علی بابایی کارنامی به وزیر علوم: لزوم پیگیری پرداخت مطالبات ۳۸۰ میلیارد ریالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر.

منصور آرامی‌ به وزیر امور اقتصاد و دارایی و وزیر کشور: لزوم تعیین تکلیف شناورهای تجاری مستقر در بندر بهمن منطقه آزاد قشم.

ابراهیم رضایی به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: لزوم اجرایی قانون تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی کشور، انتقال خون ایران به کارمندان سازمان دامپزشکی و سازمان زندان‌ها. تخصیص حق نوار مرزی بهرفرهنگیان.

عادل نجف‌زاده به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد: لزوم بازشدن معبر تجاری در منطقه الند در نقطه مرزی ایران و ترکیه در شهرستان خوی. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به تعطیلی مرکز پژوهش زنبورداری خوی.

حبیب الله دهمرده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: وضعیت معیشت مردم سیستان را پیگیری کنید.

سید محمد مولوی و ۱۵ نماینده دیگر به وزیر اقتصاد: علت تعطیلی و از رونق خارج شدن آبادان، اروندکنار و خرمشهر چیست؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha