• چهارشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99050100801
  • خبرنگار : 50375

گلایه امام‌جمعه امیرکلا از تعدادی از مسئولان؛

برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند نه خدمت به مردم!

برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند نه خدمت به مردم!

ایسنا/مازندران امام‌جمعه امیرکلا با گلایه نسبت به تعدادی از مسئولان این شهرستان، گفته که، برخی مسئولان به دنبال نام کلانشهر بابل هستند و به خدمت به مردم نمی‌اندیشند.

حجت‌الاسلام عباس بابائیان امروز چهارشنبه یکم مرداد ماه، در نشست خبری خود به‌مناسبت سالروز تاسیس نمازجمعه، اظهار کرد: از نظر حضرت امام نقش امام‌جمعه، نقش مطالبه‌گری است.

وی تصریح کرد: دعوت از مردم به حضور در صحنه، آگاهی‌بخشی به مردم از اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور، ایجاد وفاق و همدلی، از وظایف ائمه‌جمعه است.

امام‌جمعه امیرکلا با بیان اینکه نمازجمعه و امام‌جمعه حد واسط بین مردم و حکومت است، گفت: ایجاد شرایط مشارکت مردمی در فعالیت‌های عمومی از وظایف ائمه‌جمعه است.

بابائیان با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی جامعه، تعلیم معارف و تاثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی از تاثیرات مثبت نماز جمعه است، اظهار کرد: ۵۳ برنامه برای بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد نماز جمعه در امیرکلا در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه میدان نماز امیرکلا به نام میدان آیت‌الله کریمی نام‌گذاری شد، تصریح کرد: در ۲۰ ماه حضورم، حداقل ۳۰ مدیرکل را برای پیگیری مطالبات مردم به امیرکلا آوردم.

امام‌جمعه امیرکلا با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان به همراه ۸۰۰ بسته معیشتی از طرف ستاد نمازجمعه امیرکلا به دست نیازمندان رسید، خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مسئولان، به فکر حل مشکلات مردم نیستند و اقدام عملی در بیشتر مدیران وجود ندارد.

بابائیان با بیان اینکه مخالف کلان‌شهر شدن بابل نیستیم اما برخی مدیران دنبال نام کلان‌شهر شدن بابل و نه خدمت به مردم هستند، گفت: مردم اقبالی به نمایندگان دوره قبلی نشان ندادند و نمایندگان دوره دهم نیز نتوانستند به خوبی مطالبات اقتصادی و غیره مردم شهرستان را پیگیری کنند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ نفر نیروی انقلابی در مجلس یازدهم حضور پیدا کردند، نگرش مردم عوض شده و آنها می‌خواهند مطالبات‌شان در مجلس یازدهم پیگیری شود.

امام جمعه امیرکلا با تاکید بر اینکه همین رویکرد نگاه مردمی را در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای‌شهر خواهیم داشت، اظهار کرد: همه مسئولین باید بدانند که اگر نتوانند مطالبات مردم را پیگیری کنند، مردم آن‌ها را از قدرت به پایین می‌کشانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha