• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99050201041
  • خبرنگار : 50163

سفری با چاشنی حاشیه؛

دفاع تمام‌قد استاندار زنجان از خبرنگاران

دفاع تمام‌قد استاندار زنجان از خبرنگاران

ایسنا/زنجان سفر استاندار زنجان به شهرستان ابهر و حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حاشیه‌هایی برای خبرنگاران همراه بود، تا جایی که استاندار زنجان دفاع تمام‌قدی از خبرنگاران حاضر در این بازدید داشت.

فتح‌الله حقیقی در سفر به ابهر که به منظور برگزاری جلسه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی این شهرستان انجام شد، از چند واحد تولیدی بازدید کرد که در جریان آخرین بازدید، مدیر یکی از واحدهای تولیدی اجازه تصویربرداری و عکاسی را به خبرنگاران حاضر در بازدید نداد که این امر پس از اطلاع استاندار با واکنش تند وی مواجه شد.

برخورد نامناسب مدیران این واحد تولیدی با خبرنگاران سبب شد استاندار زنجان از برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در این واحد تولیدی اجتناب و آن را به فرمانداری ابهر انتقال و از خبرنگاران حاضر بابت ناملایمات به وجود آمده عذرخواهی و توهین به خبرنگار را توهین به استاندار قلمداد کند.

در همین رابطه، فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، با عذرخواهی مجدد از خبرنگاران، اظهار کرد: تک‌تک اهالی رسانه و خبر استان برای ما قابل احترام هستند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه خبرنگاران در جامعه، تصریح کرد: قطعاً عملکرد مسئولان بدون انعکاس از سوی رسانه‌ها اثربخشی نداشته و مردم از آن مطلع نخواهد شد.

این مسئول با اشاره به این‌که به منظور حل مشکلات واحدهای تولیدی جلسات رفع موانع تولید به‌صورت میدانی و در واحدهای مشکل‌دار برگزار می‌شود، افزود: طی حضور در ابهر چهار واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفت که عمده مشکلات این واحدها شامل تسهیلات، مشکلات ارزی و ترخیص کالا از گمرک بود.

وی با بیان این‌که بخشی از مشکلات گمرکی در شورای تامین مطرح و راهکار برای حل آن‌ها مصوب شد، ادامه داد: با این مصوبه بخش مهمی از مشکلات برخی از واحدها مرتفع خواهد شد.

حقیقی با اشاره به این‌که بخش دیگری از مشکلات واحدهای تولیدی در ارتباط با تسهیلات بود، تصریح کرد: چند ماه است که با مدیران بانک‌های کشوری برای حضور آن‌ها در زنجان رایزنی می‌شود تا پروژه‌هایی رد و بدل شود که برخی از این پروژه‌ها در حال نهایی شدن است.

وی اظهار کرد: طی هفته‌های آینده زنجان میزبان مدیران عامل بانک‌های کشوری خواهد بود که امیدواریم طی حضور این مسئولان شاهد حل مشکلات تسهیلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار باشیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان از سفر هفته آینده معاون رئیس‌جمهور به زنجان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که برای زمان حضور نوبخت در استان برنامه‌ریزی شده است، گشایش خوبی برای زنجان خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha