• شنبه / ۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99050402197
  • خبرنگار : 90047

عضو تیم ملی دو میدانی کم بینایان:

فسیل نشده ام و هنوز می توانم مدال کسب کنم!

فسیل نشده ام و هنوز می توانم مدال کسب کنم!

دارنده مدال پارالمپیک ریو در پرتاب نیزه، گفت: با انجام تمرینات سنگین و فشرده در پرتاب نیزه، نابینایان و کم بینایان به دنبال این هستم تا به مسئولان ثابت کنم که فسیل نشده ام و هنوز می توانم مدال کسب کنم.

سجاد نیک پرست در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه در شهرستان کناوه امکانات مناسبی برای انجام تمرینات در پرتاب نیزه نداشته ام به مشهد آمدم تا زیر نظر مربی خود تمرینات خود را پیگیری کنم. در حال حاضر که مدت یک هفته است در مشهد حضور دارم تمرینات انفرادی خود را در سالن دو میدانی با رعایت پروتکل های بهداشتی هر روز انجام می دهم تا بتوانم برای مسابقات قهرمانی کشور که شهریور ماه برگزار می شود خود را آماده کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مشهد مشکلی از نظر امکانات ندارید، گفت: با توجه به اینکه ۳۰ میلیون از بهزیستی وام گرفته ام در حال حاضر با همین وام تمرینات خود را انجام می دهم و از نظر سکونت نیز در منزل یکی از دوستانم هستم و سعی می کنم در صورت امکان شغل مناسبی برای خود پیدا کنم و در ادامه تمرینات با مشکل مواجه نشوم فعلا تمام تمرکز خود را بر روی تمرینات خود گذاشته ام تا بتوانم بعد از چند سال دوری از تیم ملی دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک ریو اظهار کرد: متاسفانه بعد از پارالمپیک به دلیل اینکه نتوانستم رکورد ورودی بازی های پاراآسیایی جاکارتا را با اختلاف یک متر کم کنم مسئولین به من گفتند دیگر فسیل شده ای و به درد تیم ملی نمی خوری. من عمر خود را در رشته دو میدانی گذاشتم و طی چند سال گذشته موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی و پاراآسیایی شدم. چطور مسئولین می توانند به من بگویند فسیل شده ام. مگر ورزشکار اگر زمانی نتواند مدال کسب کند دیگر به درد تیم ملی نمی خورد و او را کنار می گذارند. من امسال عزم خود را جزم کرده ام تحت هر شرایطی بهترین عملکرد را در قهرمانی کشور داشته باشم تا برتری خود را دوباره ثابت کنم.

نیک پرست اضافه کرد: هدفگذاری اصلی من توکیو و بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ است. سعی دارم بعد از اینکه رکورد ورودی را در قهرمانی کشور کسب کردم بتوانم در صورت برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو سهمیه ورودی را کسب کنم و در این رویداد مهم حضور پیدا کنم.

وی در پایان گفت: تا به امروز بدون حمایت مسئولین تمرینات خود را پیگیری کرده ام و حتی در سخت ترین شرایط در کناوه دستفروشی کرده ام تا بتوانم زندگی خود را سپری کنم. الان نیز اگر شغل مناسبی در مشهد پیدا نکنم باز هم دستفروشی می کنم تا تمرینات خود را دنبال کرده و به تیم ملی راه پیدا کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha