• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99050502915
  • خبرنگار : 71560

یک عضو کمیسیون عمران:

هدف اصلی طرح ساماندهی بازار مسکن سرعت بخشیدن به ساخت مسکن است

هدف اصلی طرح ساماندهی بازار مسکن سرعت بخشیدن به ساخت مسکن است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در طرح رونق تولید و ساماندهی بازار مسکن سعی شده با تامین زمین نسبتا رایگان و پایین آوردن نرخ تسهیلات بانکی ساخت مسکن در کشور سرعت بگیرد.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به طرح رونق تولید و ساماندهی بازار مسکن، بیان کرد: هدف اصلی این طرح رونق بخشیدن به حوزه تولید مسکن و افزایش ساخت مسکن در کشور است. می توان گفت هدف اساسی آن تامین مسکن ارزان قیمت است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: در این طرح سعی شده با تامین زمین نسبتا رایگان و پایین آوردن نرخ تسهیلات بانکی ساخت مسکن در کشور سرعت بگیرد. بر اساس پیش بینی های انجام شده در این طرح حداقل سالیانه یک میلیون واحد جدا از تعهداتی که بنیاد مسکن و وزرات راه و شهرسازی در قالب طرح مسکن ملی دنبال می کنند، در کشور ساخته خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس تصریح کرد: در این طرح سعی شده تا با سرعت بخشیدن به ساخت مسکن، عرضه واحدهای مسکونی در بازار افزایش یابد. با افزایش عرضه مسکن با قیمت مناسب، شاهد شکسته شدن رشد صعودی قیمت مسکن خواهیم بود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: در این طرح با متعادل کردن قیمت مسکن شرایط مناسب تری برای تامین مسکن اقشار متوسط و پایین جامعه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۸ ۲۲:۱۴

شما رابه امام حسین ع قسم اگر کاری راز دستتون برنمیاد مردم را امیدوار نکنید کنترل بازار مسکن و شکستن این قیمت های مسخره دلالان هیچ کاری نداره اگر ابن اتفاق درافغانستان افتاده بود با این همه مصیبتی که افغانها دارند تا حالا گرانی مسکن را کنترل کرده بودند نمایندگان مجلس یادتان باسد شما به مردم قول دادید که قیمت مسکن را ریزشی نمایید مردم به دولت هیچ امیدی ندارن اگر شما هم نتوانید و شعار داده باشید که واقعا جای تعجب داره