• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99050503185
  • خبرنگار : 50038

با الهام از حماسه‌های شهدای ایرانی؛

«تضادها» به تصویر کشیده می شود

«تضادها» به تصویر کشیده می شود

ایسنا/همدان تهیه کننده فیلم کوتاه «تضادها» گفت: فیلم «تضادها» برداشتی داستانی از زندگی شهید «محمدولی گرجی» نخستین شهید بی سر شهرستان ملایر و همچنین شهید مصطفی احمدی‌روشن» از شهدای گرانقدر هسته ای است.

میلاد درویش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این فیلم ۱۰ دقیقه ای با حمایت ناجا، فرماندهی انتظامی استان همدان و فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر و سایر ارگان ها و سازمان ها از جمله موزه دفاع مقدس تهران و انجمن سینمای جوانان تهران در مراحل پایانی ساخت است. 

وی مطرح کرد: ساخت فیلم کوتاه داستانی «تضادها» به نویسندگی و تصویربرداری حمید و وحید ابراهیمی فرد، با برداشتی از سروده ای حماسی از دکتر حمید هنرجو به مرحله نهایی رسیده است.

درویش افزود: از جمله اهداف ساخت این فیلم، انعکاس بخش هایی از رشادت ها و ایثار فرزندان این سرزمین، بیان ارزش های والای انسانی و الهی و نمایش اقتدار پلیس در راستای تأمین آرامش و امنیت جامعه است.

وی ادامه داد: حماسه سرای این فیلم دکتر حمید هنرجو از شاعران و نویسندگان برجسته کشوری بوده و تهیه کنندگی، آهنگسازی موسیقی متن و خوانندگی این فیلم برعهده بنده و تصویربرداری، جلوه های ویژه و تدوین فیلم نیز برعهده برادران ابراهیمی فرد بوده است.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه حدود ۶۰ میلیون تومان برای تهیه این اثر هنری هزینه شده و ساخت آن یک سال زمان برده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بخش اصلی این فیلم در لوکیشن های مختلفی از جمله شهرهای تهران و همدان ضبط شده و ادامه تصویربرداری آن در شهرستان ملایر به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه ضبط یک قسمت آن باقیمانده که در روزهای آینده به اتمام می رسد، یادآور شد: عوامل فیلم «تضادها» پس از پایان ساخت و انجام مراحل تدوین طی مراسمی از آن رونمایی می کنند، تیزر آن در ۱۰ مردادماه و خود اصل اثر یک ماه دیگر از رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha