• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99050503247
  • منبع : بوشهر

نماینده ولی فقیه در بوشهر پیشنهاد کرد

ایجاد جمعیت نخبگان برای توسعه شهرستان‌ها

ایجاد جمعیت نخبگان برای توسعه شهرستان‌ها

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: دشتستان هیچ گاه به جایگاه درخور خود دست نیافته، لذا باید با استفاده از ظرفیت های موجود به قطب کشاورزی و صنایع پایین دستی انرژی تبدیل گردد.

آیت الله صفایی بوشهری، در دیدار با نماینده دشتستان ضمن تشکر و قدردانی از مواضع شفاف و انقلابی نماینده مردم دشتستان در مجلس، بیان کرد: شهرستان دشتستان دارای جوانان مستعد، انقلابی و بسیار فعالی است اما هیچ گاه این شهرستان به جایگاه درخور خود در فضای ملی و استانی دست نیافته است و باید در این باره با طراحی های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست های فرهنگی و مدیریت جهادی به جایگاه شایسته نائل آید.

وی ادامه داد: در دشتستان باید در دو حوزه کشاورزی در قالب گسترش صنایع تبدیلی و ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نخیلات و مرکزیت صدور بین المللی و همچنین توسعه کشاورزی و صنایع پایین دستی نفت و گاز و شرکت های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی آن شهرستان تبدیل به قطب کشاورزی و صنایع پایین دستی انرژی گردد.

آیت الله صفایی بوشهری از پیشنهاد دکتر رضایی استقبال و بیان کرد: بنده ایجاد جمعیتی برای طراحی و توسعه در کل شهرستان های استان را پیشنهاد داده بودم که برخی از شهرستان ها اقدام کرده بودند و راه اندازی آن در دشتستان نیز بسیار کار مفیدی است و حمایت می کنم.

نماینده منتخب مردم شهرستان دشتستان در مجلس پیشنهاد داد که تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعیت توسعه دشتستان از نخبگان آن منطقه ایجاد شود.

ابراهیم رضایی، صبح امروز یکشنبه، در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیرامون وضعیت مجلس شورای اسلامی و کارهای صورت گرفته شده توضیحاتی ارائه کرد و در رابطه با وضعیت دشتستان و آینده آن نیز مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha