• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99050503372

معاون جوانان هلال احمر یزد خبر داد؛

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در روزهای کرونایی

برگزاری سومین دوره جشنواره ملی احسان در روزهای کرونایی

ایسنا/یزد معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد از برگزاری سومین دوره جشنواره سرود و نمایش احسان با عنوان خاطره‌گویی در ایام کرونا در این استان خبر داد.

«سیدجواد میرحسینی» با اشاره اهمیت عمده فعالیت‌های کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر در استان یزد، اظهار کرد: هر ساله همزمان با ایام فراغت دانش‌آموزان،  برنامه‌هایی ویژه اعم از سرود و نمایش برای این قشر طراحی می‌شود که در امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخش ویژه سومین دوره مسابقات سرود و نمایش احسان با عنوان خاطره‌گوئی احسان در ایام کرونا برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوع خاطره گوئی ۱۱۲ ثانیه‌ای ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی و هلال احمر برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مهم‌ترین اهداف این جشنواره شامل تقویت حس بشر دوستی و کمک به هم نوع در میان نوجوانان و ایجاد روحیه شادابی و پویایی در ایام شیوع این ویروس و ایجاد نشاط و تجلی رفتارهای بشر دوستانه است.

میرحسینی تصریح کرد: در این بخش دانش‌آموزان می‌توانند خاطره‌ای از احسان و نیکوکاری و یا فعالیت بشر دوستانه که در روزهای کرونایی در حق کسی انجام داده‌اند را تعریف کنند.

این مسئول با بیان این‌که شرکت در این بخش برای کلیه دانش آموزان ۷ تا ۱۸ سال آزاد است، خاطرنشان کرد: طبق فراخون، داوری سومین دوره جشنواره احسان، در دو رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال انجام می‌شود و استفاده از حرکات دست و موسیقی و لباس و تغییر لحن گوینده مورد تاکید است و تکنیک‌های خاطره گوئی و زیبایی خاطره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد،‌علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا نیمه مهر ماه در قالب لوح فشرده با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات ارسالی در قالب CD به شعب هلال احمر استان تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha