• دوشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 99050603783
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در دوره‌های تابستانه انجمن‌های علمی مهندسی صنایع برگزار می شود؛

آموزش اکسل مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود

 آموزش اکسل مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود

انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه تهران، خواجه نصیر و علم و صنعت دوره مجازی آموزش اکسل مقدماتی و پیشرفته را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، آشنایی با محیط نرم افزار، معرفی نوار ها و منو های دسترسی سریع، آشنایی با ورک بوک، شیت و سلول ها، نام گذاری و ذخیره سازی، وارد کردن انواع داده ها در اکسل و جابجایی بین سلول ها، کاربرد های Auto fill در انواع داده ها و ساختن custom list در اکسل، آشنایی با format cells و تغییر ظاهر و ویژگی سلول ها و رسم border،آشنایی با paste special و format Painter، اضافه، حذف یا مخفی کردن سطرها ستون ها، آشنایی با عملگر ها و توابع ساده ، آشنایی با توابع پرکاربرد ، آشنایی با توابع منطقی، نحوه کار با آدرس دهی متغیر و مطلق، نحوه بصری سازی تحلیل با ابزار، معرفی و رسم انواع نمودار ها و ویژگی ها و ابزار های نمودار scatter، از جمله مباحث  و سرفصل هایی است که در  دوره مقدماتی اکسل آموزش داده می شود.

همچنین کاربردهای مهندسی نرم افزار و تفکیک حوزه‌ها، انواع فرمت دهی و فیلترینگ و بیان فرمول‌های پرکاربرد، تهیه فرم‌های اطلاعاتی، تهیه انواع گزارشات ساده و پیشرفته،آموزش نمودارهای ساده و پویا، تحلیل داده‌های ورودی، ابزارهای پایگاه و آنالیز داده،ساماندهی و مدیریت داده ها، قابلیت‌ها و نکات کلیدی اکسل همراه با حل و بررسی مثال های مختلف، از دیگر مباحث و سرفصل هایی است که در اکسل پیشرفته به آنها پرداخته می شود.

 دوره آموزش اکسل مقدماتی، با تدریس عرفان حقگو؛ مدرس دوره‌های اکسل، به مدت ۱۲ ساعت و در ۵ جلسه از شنبه ۱۱ مرداد  الی  چهارشنبه ۲۲ مرداد ، ساعت۱۰  الی ۱۲:۳۰ به صورت مجازی در بستر اینترنت برگزار خواهد شد.

همچنین اکسل پیشرفته، به مدت ۱۴ ساعت، از روز شنبه ۲۵ مرداد الی سوم شهریور ، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹ با تدریس پریا شمس پور آموزش داده می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک http://evand.com/events/summercourse مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha