• سه‌شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99050705101
  • خبرنگار : 50214

امام‌ جمعه یزد مطرح کرد:

لزوم راه‌اندازی فروشگاه‌های عمومی برای فروش کالای ارزان به مردم

لزوم راه‌اندازی فروشگاه‌های عمومی برای فروش کالای ارزان به مردم

ایسنا/یزد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد گفت: مراکز و فروشگاه‌های عمومی در مناطق مختلف شهر به‌ویژه مناطق فقیرنشین با همکاری سازمان‌ها راه‌اندازی شود تا کالای ضروری و موردنیاز مردم باقیمت ارزان و مناسب به فروش برسد.

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در جمع اعضای قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان که به دبیری کمیته امداد در دفتر امام جمعه برگزار شد، بیان کرد: مراکز و فروشگاه‌های عمومی در مناطق مختلف شهر به‌ویژه مناطق فقیرنشین با همکاری سازمان‌ها راه‌اندازی شود تا کالای ضروری و موردنیاز مردم باقیمت ارزان و مناسب به فروش برسد.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی با یک حرکت جمعی و منسجم و با مشارکت اقشار مختلف مردم و سازمان‌ها تلاش‌های خوبی انجام شد و اتقافات خوبی رقم خورد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: حرکتی که در قالب رزمایش مواسات و همدلی آغازشده است باید تداوم پیدا کند و دائمی شود و همواره این مواسات در بین مردم جاری باشد.

وی تصریح کرد: کرامت انسان‌ها و آبروی فقرا حفظ شود به‌ویژه در شرایط کنونی که گران‌فروشی‌ها بر بار مشکلات مردم افزوده است و عرصه بر خیلی از مردم تنگ‌شده است باید با یک کار عمومی این مشکل برطرف شود و بخشی از درد مردم التیام یابد.

آیت‌الله ناصری گفت: کمک‌های خیران و نیکوکاران نیز در این رزمایش و حرکت عمومی همچون گذشته راهگشا و مؤثر است، اصناف و بازاریان نیز با یکدیگر عهد کنند با یک تعهد اخلاقی برای رضای خداوند و کمک به مردم، اجناس را باقیمت یکسان و مناسب به فروش برسانند و عادی شدن شرایط جامعه کمک کنند.

«محمد شجاعان» مدیر کل کمیته امداد استان یزد و دبیر رزمایش مواسات و همدلی نیز در این جلسه با اشاره به منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون تداوم رزمایش مواسات و همدلی، گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان آغاز می‌شود و این حرکت عظیم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش هدف‌گذاری شده است با ذبح پنج هزار گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) و برای برطرف شدن بلا از جامعه اسلامی، گوشت گرم در بین نیازمندان و فقرا توزیع شود، همچنین بسته‌های معیشتی از طرق مختلف همچون مشارکت خیران، سپاه الغدیر، ستاد اجرائی فرمان امام (ره)، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها تهیه و در بین اقشار مستضعف جامعه توزیع شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، شجاعان در پایان یادآور شد: افرادی که توانایی ذبح یک گوسفند کامل را ندارند می‌توانند با هر میزان توان مالی و حداقل ۱۰ هزار تومان در ثواب نذر قربانی شریک باشند و قربانی را با دست نیازمندان به پیشگاه خدا ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha