• سه‌شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99050705344
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده اردبیل در مجلس خبر داد

اختصاص 450 میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی اردبیل

اختصاص 450 میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی اردبیل

ایسنا/اردبیل نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: از محل صندوق توسعه ملی 450 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی اردبیل اختصاص یافته است.

صدیف بدری ۷مرداد در جریان بازدید از طرح‌های توسعه آبرسانی در اردبیل اظهار کرد: در بودجه سال 98 بخشی از این منابع به استان اختصاص یافته و قرار است تا پایان سال مالی 98 که آخر شهریور تعیین شده این منابع جذب استان شود.


وی با بیان اینکه این منابع صرف طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی در شهرهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در سالجاری میزان جذب این اعتبارات را تا 600 میلیارد ریال افزایش دهیم.


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به کمبود آب در دشت اردبیل و ضرورت احداث مودل دوم تصفیه‌خانه آب شرب اردبیل اشاره کرد و گفت: از محل سفر رئیس جمهور قرار است برای این پروژه منابع اولیه تامین شود تا در سال‌های آینده بستر و زمینه تکمیل این پروژه به وجود آید.


بدری ادامه داد: علاوه بر مناطق شهری مرکز شرق و غرب استان اردبیل برای مناطق روستایی نیز تامین آب با اولویت روستاهای محروم در دستور کار نمایندگان و مسئولان اجرایی قرار گرفته که در این زمینه تامین اعتبار طرح‌های توسعه‌ای انجام می‌شود.


وی بیان کرد: در کنار تامین آب شرب و کشاورزی در بخش صنعت نیز نیازها به صورت دقیق احصا شده و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز با یک برآورد دقیق و در یک برنامه دو تا چهار ساله تامین خواهد شد.


نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: امسال با جذب کامل اعتبارات سفر رئیس جمهور و همچنین منابع ملی از طریق صندوق توسعه تلاش‌مان بر این خواهد بود تا طرح‌های نیمه تمام در حوزه‌های عمرانی، اجرایی و صنعتی تکمیل شده و فرصت‌های اشتغال برای جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آید.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha