• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99050806150
  • خبرنگار : 50107

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد:

فعالیت بی‌آر.تی فقط در  محدوده نشست زمین متوقف شده است 

فعالیت بی‌آر.تی فقط در  محدوده نشست زمین متوقف شده است 

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: فقط در بخشی از ایستگاه‌های بی‌آر.تی که در محل نشست زمین در چهارراه دانش قرار دارند، سرویس‌دهی انجام نمی‌شود.

سعید حسینقلی‌زاده مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص فعالیت بی.آر.تی بعد از نشست زمین در چهارراه دانش، اظهار کرد: در بخشی از ایستگاه‌های بی‌آر.تی که در محل نشست زمین قرار دارند، سرویس‌دهی انجام نمی‌شود.

وی افزود: اتوبوس‌های بی.آر.تی از پایانه مسافربری تا میدان بسیج آمده و از آن طرف از بیت‌المقدس تا طبرسی می‌رود. پلیس فاصله بسیح تا بیت‌المقدس را به خاطر نشست زمین بسته، اما بی.آر.تی به طور کامل متوقف نشده، بلکه تنها در بخشی که زمین نشست کرده، بسته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: شرکت آب و فاضلاب تیمی اعزام کرده و در حال بررسی میزان نشت لوله و نفوذ آب هستند. زمانی که به ما اطلاع دادند، اتوبوس‌ها را بین این دو نقطه متوقف کردیم، بعداز برطرف شدن مشکل توسط شرکت آب و فاضلاب، فعالیت خود را ادامه می‌دهیم.

 دلیل اصلی نشست زمین در چهارراه دانش، لوله آبیاری فضای سبز شهری بوده است

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز در این خصوص به ایسنا، گفت: یک لوله پلی‌اتیلن فضای سبز شهرداری دچار مشکل شده، خاک زیر را شسته و نشست کرده که نشست آن موجب شده بعد از یکی، دو ساعت خسارتی به لوله شبکه ما وارد شود.

حسن آقایی افزود: لوله شبکه ما کنار گود اصلی است و به این دلیل که کار مربوط به شهرداری بوده، همزمان لودرها و کامیون‌های شهرداری خاک و مصالح را آوردند تا محل گود را پر کنند. خط لوله ما کنار است و کاری به گود اصلی ندارد، بنابراین مانعی برای پر کردن گود شهرداری نیست و آنها هم در اسرع وقت کار خود را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: کار مربوط به شهرداری  و مدیریت هم دست آن است، ما تنها در گوشه‌ای که اتفاق حاصل شده، نشتی را رفع می‌کنیم. اتفاق ما کنار چاله اصلی و در بلندی قرار دارد، چاله‌ای که ما در حال رفع اتفاق آن هستیم، ارتباطی با چاله اصلی ندارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: دلیل اصلی این اتفاق لوله فضای سبز شهری بوده که باعث نشست شده، آب فضای سبز قطع و نشست باعث شده به شبکه توزیع ما آسیب برسد. ما در حال حل مشکل اتصال شبکه توزیع هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha