• شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99051107491
  • خبرنگار : 71560

حدادی: همه باید به رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد فردی و اجتماعی توجه کنیم

حدادی: همه باید به رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد فردی و اجتماعی توجه کنیم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در راستای مقابله با ویروس کرونا چه از سوی مردم و چه از سوی مسئولان عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وظیفه هر ایرانی در راستای مبارزه با کرونا نسبت به جامعه، بیان کرد: هر فرد ایرانی در جامعه وظیفه دارد پروتکلهای بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان رعایت کند. با توجه به تاثیری که رعایت پروتکلها در پیشگیری و کاهش این بیماری دارد امروز هر شهروند وظیفه سنگینی برای توجه به پروتکل های بهداشتی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: برای مبارزه با این ویروس همه ما وظیفه داریم چه در بعد فردی و چه در بعد اجتماعی به پروتکل های بهداشتی توجه کنیم. کادر درمانی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی با ایثار در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند، به مشارکت مردمی برای شکست این ویروس نیاز دارند. ما در هر سطحی که تاثیرگذار هستیم باید رعایت پروتکلها را در اولویت قرار دهیم.

نماینده مروم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس یازدهم تصریح کرد: دولتمردان نیز وظیفه دارند که امکانات و تجهیزات بهداشتی لازم مورد نیاز را برای بیمارستان ها و مراکز درمانی فراهم کنند. مردم علاوه بر رعایت پروتکل های فردی در سطح اجتماعی نیز می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: همبستگی، وحدت و همگرایی بین مردم و توجه به توصیه های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا امری ضروری است. اگر هریک از افراد جامعه با احساس مسئولیت پذیری به وظایف خود عمل کنند می توانیم بر این ویروس غلبه کنیم‌ دولتمردان نیز در راستای افزایش مسئولیت پذیری وظیفه دارند که با مدیریت صحیح اقدامات لازم را به موقع اجام داده و سهل انگاری و کوتاهی نکنند.

وی افزود: هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در مقابله با این ویروس چه از سوی مردم و چه از سوی مسئولان عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha