• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99051208380

سارقان حرفه‌ای منازل یزدی‌ها دستگیر شدند

سارقان حرفه‌ای منازل یزدی‌ها دستگیر شدند

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دو سارق حرفه‌ای با ۴۰ فقره سرقت از منازل طی یک عملیات ظربتی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» با اشاره به اهمیت دستاوردهای پلیس در مبارزه همه جانبه علیه مخلان نظم عمومی، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر یزد شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و بازنگری محل های وقوع سرقت، موفق به شناسایی مخفیگاه دو سارق حرفه‌ای شدند و به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضائی را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که ماموران در یک عملیات ضربتی سارقان را در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر کردند، گفت: متهمان در اداره پلیس به ۴۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در شهر یزد اعتراف کردند.

بهدانی‌فرد با بیان این‌که متهمان این پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: با تحقیقات پلیس، مشخص شد این افراد بیشتر دست به سرقت از منازلی می‌زدند که از لحاظ ایمنی و وسایل ضد سرقت در وضعیت ضعیفی قرار داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌طلبد که شهروندان با تقویت سیستم‌های ضد سرقت منزل نظیر قفل درب، نصب دوربین، حفاظ و پنجره سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

دستگیری سارقین اگر هزار بار هم انجام بشه هیچ فایده ای نداره چون سرقت مثل ویروس میمونه و به سرعت پخش میشه و هرگز هم قابل ریشه کنی نیست در حالیکه اگر پلیس اطلاع رسانی کنه که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره و سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و به جنس درب و حفاظ هم کاری ندارند و تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا از این دستگیریها بسیار موثرتره.