• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99051309792
  • خبرنگار : 50223

دستور دادستان یاسوج برای برخورد قاطع با منازعین میدان امام حسین(ع)

دستور دادستان یاسوج برای برخورد قاطع با منازعین میدان امام حسین(ع)
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج دستور دستگیری و برخورد قاطع با منازعین و قمه کشان میدان امام حسین(ع) (میدان استانداری) را صادر کرد.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در واکنش به انتشار فیلم درگیری و قمه کشی در میدان امام حسین(ع) شهر یاسوج در فضای مجازی با بیان اینکه جرایم خشن خط قرمز دستگاه قضایی است افزود: با تلاش نیروی انتظامی و دستگیری متهمین، مجازات سنگین قانونی در انتظار آنان خواهد بود.

وی اظهارکرد: تاکنون یک نفر در این زمینه بازداشت شده و تلاش های برای دستگیری مابقی منازعین ادامه دارد و در دستور کار نیروی انتظامی است.

ملک حسینی تاکید کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که مرحله اول آن برخورد با رانندگان متخلف و کسانی که با حرکات نامتعارف آسایش مردم را سلب کرده بودند و مرحله دوم آن ساماندهی کافی شاپ ها و باغات است در مرحله سوم نیز به سراغ حاملین سلاح و برهم زنندگان نظم عمومی و مرتکبین جرائم خشن خواهیم رفت و با این افراد برخورد قاطع و بازدارنده ای صورت خواهد گرفت.

گفتنی است که فیلمی از یک درگیری در محدوده میدان امام حسین(ع)یاسوج در فضای مجازی منتشر شد که واکنش هایی را به دنبال داشت. در این فیلم منازعین با چوب و قمه راننده یک دستگاه خودرو را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و پس از آسیب وارد کردن به خودرواش محل را ترک می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۳ ۱۷:۰۴

سلام بابا این.... شهره نابود کردنه یه چه وضعشه چرا هیچ برخوردی صورت نمیگیره

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۳ ۲۲:۳۹

برخورد قاطع شود تا هم امنیت شهرم حفظ شود و هم امنیت زن بچه ها مون حفظ بشود حتی اینها خط قرمزه را رد کردند ممنونم مشویم از داستان محترم که دستور برخورد قاطع بدهد

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۷:۱۱

با سلام واقعا دیگه کسی تو شهر آرامش و آسایش نداره، حتما باید برخورد خیلی جدی بشه با این کار...چه وضعیه،خط قرمز رو بیشتر. رد کردن، از دادستان محترم و نیروی محترم انتظامی تقاضای رسیدگی و اشد مجازات رو خواستاریم، زن و بچه و خانواده دیگه جرات ندارن تنها جایی برن و به کاراشون برسند، اینها یه مشت ارازل و اوباش هستن، باید امنیت به شهر و جامعه برگردد با تشکر

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۴ ۱۹:۰۶

متاسفم برای خودم که مرکز استانم این باشد، دادستان محترم خواهش میکنم نسبت به چنین موضوعی در اسرع وقت اقدامات لازم را مبذول فرمائید

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۱۲:۴۰

تا کی باید استان چوب این بی فرهنگی بخورد از دادستان محترم استدعا داریم هرگونه مجازات در محل درگیری و در مله عام انجام شود تاهم بازدارنده و عبرت دیگران گردد غیر از این اثری ندار

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۵ ۱۶:۵۶

با توجه به جو خراب و تعصب های جاهلی قومیتی کوچکترین اهمال دستگاه قضایی منجر به زیاد شدن همچو توحش هایی در خیابان ها میشه خواهشمندیم دادستان محترم با شدت تمام برخورد کنند.