• دوشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99051309797
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرماندار اردبیل:

محدودیت‌های اجتماعی بازگردانده می‌شود


محدودیت‌های اجتماعی بازگردانده می‌شود

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: با توجه به شیوع مجدد کرونا و افزایش آمار مبتلایان و بستری‌ها در بیمارستان‌های اردبیل ایجاد محدودیت‌های اجتماعی در اردبیل از سر گرفته می‌شود.


مسعود امامی یگانه ۱۳مرداد در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه وضعیت در اردبیل همچنان قرمز است، اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم و وضعیت قرمز شهرستان، متاسفانه آمار فوتی‌ها، بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته و دوباره محدودیت‌های اجتماعی برقرار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه تعطیل است و امیدواریم مردم با پیروی از مصوبات ستاد کرونا مسئولان و به ویژه کادر درمان را در این روزهای حساس و سخت یاری کنند.
فرماندار اردبیل بیان کرد: پاساژها، مراکز فروش و بازارها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند در غیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند و در صورت عدم رعایت، مجبور به تعطیلی بازارها خواهیم.
امامی یگانه گفت: از امروز تا یک هفته، فعالیت رستوران‌ها در اردبیل به صورت بیرون‌بر بوده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.
همچنین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در اردبیل دورکاری همسران پرسنل درمان استان را تصویب کرد.
ستاد استانی مدیریت و کنترل بیماری کرونای استان اردبیل برای تسهیل وضعیت کاری کادر درمان، دورکاری همسران تمامی پرسنل درمانی را تصویب کرد. 
بر اساس این مصوبه، دورکاری همسران تمامی پرسنل درمانی که مستقیما در امر درمان و کنترل بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فعالیت دارند، باید در دستور کار کلیه ادارات دولتی و خصوصی قرار گیرد.
همچنین ستاد مذکور در راستای کمک به آسایش مادران دارای فرزند خردسال، به دلیل تعطیلی مهدهای کودک مقرر کرد مادران دارای فرزند خردسال می‌توانند از مزایای دورکاری بهره مند شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha