• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99051410476
  • منبع : شهرداری تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تاکید کرد:

رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ در حوزه خدمات شهری

رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ در حوزه خدمات شهری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: سامانه های ۱۸۸۸و ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است و این مهم حساسیت و اهمیت کار ما را دو چندان می کند، از این رو یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمت رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.

به گزارش ایسنا، مجتبی یزدانی در جلسه ارتباط مستقیم سامانه ۱۸۸۸ که صبح امروز ۱۴مردادماه در محل این معاونت برگزار شد، گفت: سامانه های ۱۸۸۸و ۱۳۷ پل ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان است که در راستای تسهیل گری در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به شهروندان فعالیت می کنند.


یزدانی در ادامه گفت: از این رو گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و نیز ارتباط مستقیم و مستمر زیرمجموعه این معاونت با شهروندان حساسیت کار ما را دو چندان می کند.


وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و هر خدمتی که در مجموعه مدیریت شهری ارائه می شود، به منظور آرامش خاطر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان است، گفت: این حوزه با استفاده از تمامی پتانسیل های خود در جهت حل مسائل، مشکلات و خواسته های شهروندان تلاشی مضاعف دارد.


یزدانی با بیان این که این معاونت بیشترین ارتباط و تعامل دوسویه را با مناطق ۲۲گانه در جهت حل مباحث و موضوعات مورد درخواست شهروندان دارد، اظهارکرد: بدون تردید یکی از اهداف اصلی معاونت خدمات شهری در خدمات رسانی به شهر و شهروندان کسب رضایتمندی حداکثری آنان است.


معاون شهردار تهران بر رسیدگی ویژه به پیام های سامانه ۱۸۸۸ در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: زمان رسیدگی به پیام های سامانه ۱۸۸۸ برای ما بسیار با اهمیت است، بنابراین تدابیری اتخاذ گردیده است که موارد و موضوعات مورد درخواست شهروندان عزیز در ارتباط با این حوزه در کمترین زمان ممکن رسیدگی و رفع شود.


به گفته یزدانی حوزه خدمات شهری خود را موظف می داند در کم ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت پیام های مردمی را مورد رسیدگی قرار داده و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد.


بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، در جلسه سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) که به منظور پاسخگویی به پیام های شهروندان به صورت ویدئو کنفرانس و در محل این معاونت برگزار شد، مهندس مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت به درخواست بیش از ۱۰۰ شهروند در موضوعات مختلف حوزه خدمات شهری رسیدگی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha