• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99051410504
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای جامعه امیدآفرین است

فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای جامعه امیدآفرین است

ایسنا/ایلام نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با بیان اینکه جهاددانشگاهی در انجام کارهای بر زمین مانده موفق عمل کرده است، گفت: فعالیت‌های امیدآفرین این نهاد قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در دیدار رئیس و جمعی از اعضای جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، اظهار کرد: چهل سال یعنی رسیدن به بلوغ فکری و عملی و خوشبختانه این نهاد عزیز به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب، منشاء خدمات فراوان و اثرگذاری در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه عملکرد جهاد دانشگاهی الگوی عملی مقابله با تحریف دشمنان است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی کامل فرمودند «اگر جریان تحریف شکست بخورد قطعا جریان تحریم شکست خواهد خورد» و جهاددانشگاهی و دیگر نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در این زمینه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: جهاددانشگاهی عملکرد تاثیرگذاری برای دانشجویان، دانش‌آموختگان و افراد جویای مهارت دارد و بازخورد فعالیت‌ها و آموزش‌های این نهاد در جامعه پشتوانه‌ای مستحکم برای ورود به حرفه‌های نوین است.

کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه نقش امیدآفرینی جهاددانشگاهی قابل تقدیر است، تصریح کرد: پژوهشگاه رویان یکی از موفقیت‌های بزرگ جهاددانشگاهی است که امیدواریم مردم استان ایلام نیز با ایجاد مرکز درمان ناباروری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم ایران هستند اما به برکت هوشیاری مردم و پاسخگویی مسئولان تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی تصریح کرد: صادرات بنزین به حیاط خلوت آمریکا، نه دور زدن تحریم بلکه شکست آن بود و این انتظار وجود داشت که این موفقیت به رفع مشکلات اقتصادی بینجامد اما به خاطر تبلیغات دشمن و عوامل نفوذی این اتفاق نیفتاد اما امیدواریم روند روبه رشد جمهوری اسلامی به افزایش ارزش پول ملی و توقف تورم بینجامد که با تلاش همه مجموعه‌های نظام و از جمله جهاددانشگاهی این پیروزی نزدیک است.

کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی در انجام کارهای بر زمین مانده موفق عمل کرده است، گفت: خوشبختانه این نهاد درطرح  الگوی نوین مشاغل خانگی توانسته است به خوبی روی مشکلات و موانع موجود دست بگذارد و راهکار عملیاتی ارائه دهد.

کریمی‌تبار، دلیل وجود بیکاری را در استان فرهنگ کار و بعد از آن مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: امیدواریم نهادهای علمی بیش از پیش در این زمینه به رسالت خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار «سیدغلامرضا حسینی» عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در استان را ارائه کرد.

|

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha