• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99051410664
  • خبرنگار : 30450

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد

بهره مندی۱۰ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی در سال ۹۸

بهره مندی۱۰ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز طبیعی در سال ۹۸

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون، گازرسانی به بیش از ۱۹۸هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان صورت گرفته است.

"رحمن خادم" در حاشیه نشست مجمع سالیانه این شرکت که در سالن کنفرانس شهید رجایی ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک به جمع مشترکین گاز استان کهگیلویه و بویر احمد افزوده شده است.
وی تصریح کرد: گازرسانی به مناطق صعب‌العبور قلعه‌رئیسی، دیشموک و ۱۴۹ روستای اطراف و عبور از مناطق کوهستانی، رودخانه‌های دائمی و فصلی و بهره مندی ۱۰ هزار خانوار از نعمت گاز، از افتخارات شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد در سال ۹۸ بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان این که ۴ هزار و ۳۲۶ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده، اظهار کرد: از این میزان، ۲۱ کیلومتر در بخش شهری و ۲۹۱ کیلومتر در بخش روستایی است که در سال ۹۸ اجرا شده است.
خادم ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۰ درصد جمعیت روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی با اشاره به اهمیت جایگزینی سوخت‌های میان تقطیر با گاز طبیعی تاکید کرد: در سال ۹۸، کاهش یک میلیون و ۸۲۶ لیتر فرآورده نفتی با گازرسانی به یک مرکز درمانی، ۲ مرکز ورزشی، ۲ مرکز اقامتی گردشی و ۲۸ مرکز تولیدی و صنعتی را شاهد بوده ایم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصرف گاز در سال ۹۸ بیان کرد: میزان مصرف گاز طبیعی در استان کهگیلویه در سال گذشته بیش از ۶۱۰ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به سال ۹۷، ۱۰ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha