• سه‌شنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99051410743
  • خبرنگار : 50005

دیدار عوامل خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنای آذربایجان‌شرقی با استاندار

دیدار عوامل خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنای آذربایجان‌شرقی با استاندار

ایسنا/آذربایجان شرقی در آستانه روز خبرنگار و سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، دست‌اندرکاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در استان، با استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار کردند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار یک ساعته، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۶ مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر اهمیت کار رسانه‌ها و ضرورت حمایت از این حوزه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی جهان، وجود رسانه‌های سالم از ضروریات جامعه بوده و این رسانه‌ها هستند که امورات استان را می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی انعکاس دهند.

محمدرضا پورمحمدی در ادامه به سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی در حوزه خود منشا کارهای خوبی بوده و امیدواریم بعد از این نیز اهتمام و جدیت موجود در این نهاد ادامه یافته و شاهد تحولات بیشتری در حوزه‌های مختلف، توسط این مجموعه باشیم.

وی در ادامه با تشریح وضعیت کرونایی استان، مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان را مورد تقدیر قرار داد و گفت: چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات نداریم.

وی در ادامه به سوالات خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در مورد "وضعیت بیماری کرونا در استان، مهم‌ترین چالش‌های این حوزه و راهکارها برای پساکرونا، وضعیت معادن استان و چالش‌های مربوط به معدن طلای اندریان و مس‌سونگون، عملکرد مدیریت ارشد استان در مبارزه با فساد، میزان استفاده از نظرات دانشگاهیان در دوره مدیریت فعلی و ..." پاسخ داد .

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه به بیان تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات خود از زمان تصدی مدیریت استان تاکنون، پرداخت.

در این دیدار، جعفر محسنی، رییس سازمان جهاددانشگاهی و مدیرمسئول خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا نیز به تشریح عملکرد این خبرگزاری‌ها در حوزه تولید محتوا پرداخت.

مشروح این گفتوگوها در روزهای آینده در ایسنا منتشر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha