• چهارشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99051511737
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

خدمتی جدید در پذیرش بیماران در بیمارستان میلاد

خدمتی جدید در پذیرش بیماران در بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای عملیاتی کردن نظام ارجاع و تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند، صفحه ای در پیام رسان واتساپ ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: در راستای برنامه ها و دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان ایجاد شد.

این اطلاعیه می افزاید: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند. نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: به دلیل دسترسی و نزدیکی مسافت بیماران ساکن در تهران و کرج، تمامی بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به استثنای این دو شهر می توانند از خدمت فوق استفاده کنند. بیماران و بیمه شدگان این دو شهر هم می توانند با استفاده از سایر روشهای نوبت گیری اقدام به پذیرش در بیمارستان کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.