• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99051611957
  • خبرنگار : 50177

/چهل سال با جهاد دانشگاهی/ معاون استانداری استان:

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز بنام است

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز بنام است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان یکی از مراکز بنام بوده که خدمات خوبی را به استان‌های همجوار و هم استانی‌ها ارائه داده و می‌دهد و بارقه امید را در بین خانواده‌ها و زوج‌های نابارور ایجاد کرده است.

دکتر محمود ثمینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کلمه جهاد به معنای جهد و کوشش مضاعف علاوه بر شرایط عادی معمول است، اقدامی مضاعف و فعالانه در همه عرصه‌ها با کوشش، بسیار دقیق و با انجام پژوهش‌های بالاتر است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب در دانشگاه‌ها اثرات خوب و مؤثری در تولید علم و فناوری در دانشگاه‌ها داشت، افزود: جهاد دانشگاهی در سایر اقدامات ابداعانه‌ای که بر اساس مطالعات انجام شده نظیر مرکز رویان و سایر مراکز در کشور خوش درخشیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در لرستان نیز جهاد دانشگاهی در کنار ارائه خدمات آموزشی (کوتاه و بلندمدت)، پژوهشی، خدمات بهداشتی درمانی را آغاز کرده است که می‌توان به مرکز درمان ناباروری اشاره کرد.

ثمینی تصریح کرد: این مرکز درمان ناباروری یکی از مراکز بنام است که خدمات خوبی را به استان‌های همجوار و هم استانی‌ها ارائه می‌دهد که این امر سبب کاهش هزینه‌های سفر و درمان برای زوج‌ها شده است.

وی بیان کرد: وجود چنین مرکزی در استان بارقه امید و نشاط در بین خانواده‌ها و زوجین نابارور ایجاد کرده و منشأ اثرات خوبی نیز بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی پژوهش‌های مؤثری داشتند که منشأ خدمات مثمر ثمری در کشور شدند و به لحاظ پرداخت به معلومات و پژوهش سبب تحول در دانشگاه بودند.

ثمینی گفت: در لرستان نیز علاوه بر اقدامات پژوهشی، آموزشی و بهداشتی و درمانی شاهد فعالیت فرهنگی، اطلاع رسانی و علمی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در استان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha