• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99051612144
  • خبرنگار : 30054

فروشگاه اینترنتی شانی کالا

فروشگاه اینترنتی شانی کالا

فروشگاه اینترنتی شانی کالا یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید اینترنتی محصولات مختلف می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه اینترنتی شانی کالا، عصر امروز، عصر اینترنت است، در این دوره کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که واژه اینترنت را نشنیده و با آن آشنایی نداشته باشد.

اینترنت در همه جنبه‌های زندگی بشر امروزی تاثیرگذار بوده، معمولا افراد برای کسب اطلاعات در مورد چیزی اول به سراغ اینترنت و سرچ در اینترنت می‌روند.

اطلاعات و امکاناتی که اینترنت در اختیار انسان‌ها می‌گذارد در تمام جنبه‌های آموزشی، خرید و فروش، اطلاعات عمومی و... می‌باشد.

یکی از امکاناتی که امروزه اینترنت در اختیار افراد گذاشته امکان خرید اینترنتی محصولات است که در فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌گیرد، اما پیدا کردن فروشگاه معتبر و خوش سابقه در این زمینه امریست که نیاز به تحقیق و بررسی دارد.

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که رزومه خوبی در زمینه فروش اینترنتی محصولات دارد فروشگاه شانی کالا است، این فروشگاه تنوع بالایی در محصولات داشته و امکانات مختلفی در پرداخت و مشاهده محصولات را برای راحتی مشتریان برقرار کرده است.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از اینترنت استفاده نکند، هدف اصلی اینترنت و استفاده از اینترنت راحتی کار بشر و کمک به زندگی بهتر است.

یکی از امکاناتی که اینترنت برای ساخت زندگی راحت‌تر فراهم کرده، ساخت فروشگاه‌های اینترنتی و استفاده از این فروشگاه‌هاست.

فروشگاه اینترنتی یکی از انواع سایت‌هاست، این سایت با قرار دادن مجموعه‌ای از اطلاعات محصولات مختلف در اختیار افراد و با استفاده از برخی امکانات برنامه‌نویسی و درگاه‌های اینترنتی پرداخت امکان خرید محصولات را به مشتری می‌دهد، البته فروشگاه‌های اینترنتی تنها برای فروش کالاهای فیزیکی نیستند، بلکه در بعضی از فروشگاه‌ها خدمات مانند مشاوره در اختیار افراد قرارگرفته و به فروش می‌رسد.

پرداخت هزینه در فروشگاه اینترنتی به چه صورتی انجام می‌شود؟

یکی از مباحث مهم و اساسی در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی نحوه پرداخت هزینه است، پرداخت هزینه در یک خرید اینترنتی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران است، بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی به مشتریان امکانات مختلفی را در زمینه پرداخت ارائه می‌دهند که خرید را راحت‌تر و مطمئن‌تر می‌کند.

اولین روش پرداخت هزینه پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی است، در این روش برای پرداخت هزینه بعد از تکمیل اطلاعات و مشخصات فردی به درگاه‌های پرداخت بانکی متصل می‌شوید و از طریق وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خرید انجام می‌شود، ملزومات استفاده از این روش در خرید اینترنتی در درجه اول برخورداری از شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی است.

برای خرید آنلاین نیاز به رمز دوم است بنابراین این امکان در کارت بانکی باید فعال باشد، رمز دوم را می‌توان به مراجعه به خودپرداز بانکی که کارت متعلق به آن است دریافت کرد، این رمز از ۵ تا دوازده رقم می‌باشد.

امروزه رمزهای دوم دو صورت پویا و ایستا وجود دارند، رمزهای پویا یک‌بارمصرف بوده و بعد از هر بار استفاده تغییر می‌کنند، رمزهای ایستا ثابت هستند اما محدودیت مبلغ داشته و از سقفی بیشتر نمی‌توان در تراکنش‌های اینترنتی از آن استفاده کرد. CVV۲ و تاریخ انقضا از دیگر موارد مورد نیاز در خرید آنلاین با کارت بانکی است.

روش دیگر پرداخت در فروشگاه های اینترنتی پرداخت در محل است، در این روش که محبوبیت بیشتری برای خریداران دارد فرد محصول مورد نظر خود را سفارش داده و هنگام تحویل هزینه آن را با دستگاه pos پرداخت می‌کنند.

آخرین روش برای پرداخت‌های اینترنتی که در برخی از فروشگاه‌ها موجود می‌باشد پرداخت کارت به کارت است، در این روش مشتری مبلغ محصول را از طریق شماره کارتی که توسط فروشگاه در اختیار وی گذاشته می‌شود ارسال کرده و بعد از قرار دادن اطلاعات پرداخت در اختیار پشتیبانی سایت محصول را دریافت می‌کند.

فروشگاه اینترنتی شانی کالا با استفاده از امن‌ترین درگاه‌های پرداخت امکان خریدی مطمئن برای مشتریان را فراهم کرده و با اتصال به اکثر بانک‌های پرطرفدار تجربه خرید را برای مشتری ساده و لذتبخش کرده است.

مزایای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی چیست؟

فروشگاه‌های اینترنتی، محصولات مختلفی را برای فروش در اختیار مشتریان می‌گذارند، اما شاید این سوال پیش آید که چه مزیتی در خرید از این بستر نسبت به خرید حضوری وجود دارد؟ یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی مانند فروشگاه شانی کالا دسته‌بندی کردن محصولات است.

 برای همه افراد پیش‌آمده که برای خرید محصولی به مراکز تجاری مراجعه کنند و با دیدن انواع مختلف برندها در انتخاب مردد شوند، فهرستی بودن محصولات به مشتری این امکان را می‌دهد تا تمام محصولات را در یک قاب مشاهده و با هم مقایسه کند و سپس اقدام به خرید کند.

مزیت دیگر، صرفه‌جویی در زمان است، بیشتر افراد شاغل جامعه ترجیح می‌دهند که زمان آزاد خود را به استراحت بگذارند و معمولا خرید و رفت‌وآمد در مسیرهای پرترافیک دغدغه اساسی آن‌هاست، فروشگاه‌های اینترنتی این کار را ساده کرده و نیاز به مراجعه حضوری را از بین برده‌اند.

تنوع بیشتر محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی از دیگر مزایای این بستر است، تنوع و موجودی محصولات در فروشگاه‌های عادی به‌اندازه متراژ و فضایی که در اختیاردارند اما فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه محدودیتی نداشته و تنوع بالاتری دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.