• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99051612229
  • منبع : نمایندگی مازندران

خلق حماسه نیکوکاری توسط مادر دو شهید در بابل؛

افتتاح پلی‌کلینیک تحت بیهوشی شهیدان شعبان‌زاده در بابل

افتتاح پلی‌کلینیک تحت بیهوشی شهیدان شعبان‌زاده در بابل

ایسنا/مازندران پلی کلینیک تخصصی تحت بیهوشی و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده بزودی راه اندازی می شود.

دکتر علی شافی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل، اظهار کرد: یکی از اقدامات اخیر بنیاد هماهنگی با نیکوکار محترم حاجیه خانم لیلاعالی مقام مادرشهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده جهت تجهیز و راه اندازی پلی کلینیک تخصصی تحت بیهوشی اطفال و بزرگسالان و بیمارستان دندان پزشکی می باشد که به پیشنهاد دانشکاه علوم پزشکی صورت کرفت و تفاهم نامه تجهیز آن با اقای دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل امضا شد.

وی تصریح کرد: پلی کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده در محل کلینیک امید سابق راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل خاطرنشان کرد: این مرکز که در ضلع جنوب غربی بیمارستان روحانی قرار دارد و دارای ۳۳ دستگاه یونیت و تخت بیهوشی می باشد به بخش فعلی دندانپزشکی تحت بیهوشی بیمارستان که به بیماران کم توان جسمی و حرکتی ارائه خدمات می نماید می پیوندد و همچنین از امکانات عمومی و اختصاصی بیمارستان روحانی نیز بهره مند خواهد شد.

شافی افزود: بخش عمده هزینه تجهیز این مرکز از سوی مادر والا مقام شهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده، سرکار خانم لیلا عالی مقام تأمین می گردد که دسترنج یک عمر تلاش و قناعت ایشان و همسر درگذشته شان پدر شهیدان شعبان زاده می باشد.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل خاطرنشان کرد: این مجموعه در کنار بخش جراحی فک و صورت بیمارستان شهید بهشتی که آن نیز پیش از این توسط 《بُنَک》راه اندازی گردید و وجود دانشکده دندان پزشکی فعال با بیش از چهارصد یونیت دندان پزشکی،  ۴۷۰ دانشجوی دکتری، ۹۵ دستیار در ۱۰ رشته تخصصی و ۷۵ عضو هیئت علمی، بابل را به قطب دندان پزشکی شمال کشور تبدیل نموده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه علاوه بر ارائه خدمات به بیماران، امکان راه اندازی رشته فلوشیپ فوق تخصصی در رشته هایی مانند دندان پزشکی تحت بیهوشی، شکاف، کام و لب فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha