• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99051612295
  • خبرنگار : 50182

یک نماینده مجلس:

مدیران سعه‌صدر خود را در برابر نقد رسانه‌ها بالا ببرند

مدیران سعه‌صدر خود را در برابر نقد رسانه‌ها بالا ببرند

ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نقد را لازمه رشد جامعه دانست و از مدیران خواست تا سعه صدر خود را در برابر نقد رسانه‌ها بالا ببرند.

محمد رشیدی در آستانه روز خبرنگار (17 مرداد) با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در کرمانشاه، از نقد و نقادی به عنوان الزام کار رسانه یاد کرد و افزود: رسانه‌ها باید نقدهای سالم و سازنده داشته و مطالبات به حق مردم را بیان کرده و به گوش مسئولان برسانند، همچنین رسانه ها باید قدرت تحلیل گری و مطالبه‌گری را بالا برده و مطالبات حقیقی جامعه را بیان کنند.

رشیدی به مرز باریک میان نقد با توهین و افترا اشاره کرد وافزود: از نقد سالم حمایت می کنیم، اما توهین و افترا به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. رسانه ها باید با مدرک و سند به بیان نقدهای خود از عملکرد مدیران و مسئولان بپردازند.

وی گفت: در حال حاضر با تعامل خوب قوه قضاییه، فضای مناسبی برای فعالیت رسانه ها ایجاد شده تا بتوانند راحت‌تر نقدهای خود را بیان کنند. رسانه‌ها هم باید از فضای ایجاد شده استفاده کرده و با درست ترین شیوه به بیان نقدهای خود بپردازند.

این نماینده مجلس بر لزوم افزایش ظرفیت نقدپذیری مدیران هم تاکید کرد وافزود: مدیران باید سعه صدر خود را در برابر نقد بالا برده و تلاش کنند با دید مثبت پذیرای نقدهای بیان شده باشند.

وی افزود: مدیران در برابر نقدهای مطرح شده حق پاسخگویی دارند، اما باید این پاسخگویی توام با آرامش و احترام باشد و نباید از نقد برآشفته شویم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نقد را لازمه رشد جامعه دانست و افزود: اگر رسانه ها به عنوان چشم و گوش جامعه نسبت به وجود برخی مشکلات و مسائل انتقادی دارند، مدیران باید از این انتقادات استقبال کرده و در جهت رشد و پیشرفت کار خود از آن بهره بگیرند.

رشیدی با بیان اینکه تمام رسانه های مجوز دار قابل احترام و ارزش هستند، گفت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که شکایت از رسانه‌ها به حداقل برسد، اما تاکید می کنم این میان از نقد رسانه حمایت می‌کنیم و نه از توهین وافترا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha