• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99051612373
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

تبریک رئیس پلیس راهور فاتب به خبرنگاران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پیامی فرا رسیدن 17مرداد ماه ؛روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام سردار محمد حسین حمیدی آمده است:

"جان نباشد جز خبر در آزمون     هرکه را افزون خبر جانش فزون

درود  و رحمت بی پایان خداوند متعال بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم آگاهی را پاس می دارند.

یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه سید شهیدان اهل قلم شهید سید"مرتضی آوینی"و شهید"محمود صارمی"  ؛ پیشکسوتان متعهد عرصه خبر و اطلاع رسانی و همه شهدای رسانه را گرامی داشته و فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را بر تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گویم.

روز خبرنگار ؛ فرصتی مغتنم، ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های شریف و فرهیخته ای  که حرمت قلم را پاس می دارند و در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه دل و جان تقدیم می کنند؛ خبرنگارانی که  به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

هرچند،17 مرداد ماه در تقویم تاریخ  به نام روز "خبرنگار" مزین شده و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی خالصانه و بی ادعای خبرنگاران که همچون چراغی فروزان و هدایت گر تلاش می کنند، است؛ اما هماره بر خود فرض و توفیق می دانیم که قدردان زحمات و ایثارگری اصحاب رسانه باشیم که با هدف روایتگری حقایق، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری و حراست از اندیشه ها، از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند.

 ان شاء الله اصحاب رسانه و قلم،"خبرنگاران" عزیز همچون همیشه در روایت صادقانه رویدادها، ایفای رسالت عظیم و خطیر آگاهی بخشی به مردم بیش از گذشته پرتلاش و پرتوان ظاهر شوند. توفیقات روز افزون این قشر زحمت کش و تلاشگر را از خداوند متعال در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم محمدحسین حمیدی
رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ"

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha